Pagina 78 van de 79 EersteEerste ... 286876777879 LaatsteLaatste
Resultaten 771 tot 780 van de 790

Onderwerp: Andere buitenlandse competities

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Ik hoor wel eens dat sommige mensen Porto leuker vinden.
    Ik vind Porto ook zeker zo leuk als Lissabon. Absoluut een leuke stad om heen te gaan.

Porto is ouder en oogt misschien behaaglijker of pittoresker. Maar ik als Lissabonner adviseer Lissabon, een stad met wellicht meer ADHD maar je kan er moeilijk niet van houden. En ik ben uiteraard niet objectief.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

De twee (voormalige) Russische internationals Aleksandr Kokorin (28) en Pavel Mamaev (30) draaien 18 maanden de bak in. Ze zaten al een half jaar vast wegens het mishandelen van een rijksambtenaar.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Treurig dat je 40 man al niet in toom kan houden.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Wat is de opinie over Keizer in Portugal?
    Hij is in rustiger vaarwater nu maar hij heeft z'n portie kritiek wel gehad hoor. Ik moest me persoonlijk als 'Nederlander' bijna wekelijks verantwoorden in m'n Sporting-App-groep , dat terwijl ik een half jaar bijna geen voetbal heb gekeken.

Ze zaten in een lange streak toen kakte het erg in ( zoals dat Sporting betaamt sinds ik ze ken ) en nu gaat het alweer een hele tijd goed. Ze eindigen op de 3de plek met zo'n 8 punten verschil op de 2de plaats ( CL ). Gezien de budgetverschillen en het feit dat we slechts sporadisch deelnemen aan de CL plus de outlet massa uitverkoop van onze sterkhouders vorig jaar is dit écht het hoogst haalbare.

Benfica is nog slechts één puntje verwijderd van het kampioenschap, dát puntje mogen ze nog wel eerst komen halen bij ons. Last level bros welcome to your doom.

Vanuit dit topic mijn felicitaties aan de Ajaxcrowd op dit forum.
    Laatst gewijzigd door U.G.; 15-05-19 om 11:37.

Finale Turkse beker. AKhisarspor krijgt geen penalty, Galatasaray krijgt er 2. Akhisarspor krijgt 8 gele en 1 rode kaart, Gala 2. Galatasaray buigt een 1-0 achterstand in de laatste 10 minuten om naar 1-3.

Moet een mooi duel geweest zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door U.G. Bekijk Berichten
    Hij is in rustiger vaarwater nu maar hij heeft z'n portie kritiek wel gehad hoor. Ik moest me persoonlijk als 'Nederlander' bijna wekelijks verantwoorden in m'n Sporting-App-groep , dat terwijl ik een half jaar bijna geen voetbal heb gekeken.

Ze zaten in een lange streak toen kakte het erg in ( zoals dat Sporting betaamt sinds ik ze ken ) en nu gaat het alweer een hele tijd goed. Ze eindigen op de 3de plek met zo'n 8 punten verschil op de 2de plaats ( CL ). Gezien de budgetverschillen en het feit dat we slechts sporadisch deelnemen aan de CL plus de outlet massa uitverkoop van onze sterkhouders vorig jaar is dit écht het hoogst haalbare.
    Begon inderdaad wel erg goed meende ik me al te herinneren. Nou ja, naar behoren gepresteerd, is het voetbal ook nog een beetje aan te zien?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door U.G. Bekijk Berichten

Benfica is nog slechts één puntje verwijderd van het kampioenschap, dát puntje mogen ze nog wel eerst komen halen bij ons. Last level bros welcome to your doom.

Vanuit dit topic mijn felicitaties aan de Ajaxcrowd op dit forum.
    Porto-Sporting en Benfica - Santa Clara op de laatste speeldag toch? Of begrijp ik je nou verkeerd?

Obrigado! Misschien een leuke laatste club voor Cristiano Ronaldo, lekker bij Ajax ballen, lijkt me een stuk leuker dan bij Juve.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Finale Turkse beker. AKhisarspor krijgt geen penalty, Galatasaray krijgt er 2. Akhisarspor krijgt 8 gele en 1 rode kaart, Gala 2. Galatasaray buigt een 1-0 achterstand in de laatste 10 minuten om naar 1-3.

Moet een mooi duel geweest zijn.
    Och, vorige week scoorde Gala 2x in blessuretijd en moest de scheids met politie van het veld.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Begon inderdaad wel erg goed meende ik me al te herinneren. Nou ja, naar behoren gepresteerd, is het voetbal ook nog een beetje aan te zien?
    Als je de lat niet te hoog legt wel, maar we pretenderen ook nog steeds een topclub te zijn he....en dat zie je dan dus niet terug in het voetbal. De enige die zich kwalitatief misschien kan meten met de subtop ( top ? ) in Europa is Bruno Fernandes.

Porto-Sporting en Benfica - Santa Clara op de laatste speeldag toch? Of begrijp ik je nou verkeerd?
    hehehee nee je hebt helemaal gelijk. En dit is hoe goed ik nog ben ingevoerd tegenwoordig . Ik ontdekte m'n fout gisteren. Ik kan het wel uitleggen ; een of andere lul riep ergens vorige week op de app dat we in onze laatste wedstrijd Benfica maar eens goed moesten pakken,...ik steunde dat ook nog ...ik check allang geen ranglijsten en wedstrijdschema's meer dus wist ik veel wat die lul echt bedoelde

Anyhow, Benfica is gewoon kampioen...mocht je nog twijfelen dan hoef je alleen maar te kijken hoe het embleem van Santa Clara eruit ziet.

Obrigado! Misschien een leuke laatste club voor Cristiano Ronaldo, lekker bij Ajax ballen, lijkt me een stuk leuker dan bij Juve.
    Dat kun jij niet menen ..met het binnenhalen van Ronaldo verkoop je als club sowieso net als die bluesgitarist je ziel aan de duivel, je wordt dus gewoon AFC Ronaldo. Het zou wel een goeie zijn zeg voor m'n Feyenoord-Barca zoon ( ja niet alles is goed gegaan bij het opvoeden ).

Forum Rechten