Pagina 65 van de 71 EersteEerste ... 15556364656667 ... LaatsteLaatste
Resultaten 641 tot 650 van de 705

Onderwerp: Andere buitenlandse competities

Nog iemand die de vraag gesteld heeft wat hij denkt beter te kunnen dan PSG en Man City die al iets langer dan 5 jaar proberen om de CL te winnen?
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Hoe lang deed Abramovich' Chelsea erover? Jaar of 8?

Wat Forza AZ zegt, absolute topspelers willen toch niet in Turkije spelen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza AZ Bekijk Berichten
    Dat kan natuurlijk, als hij in 2021 overstapt naar Real Madrid.

Dat Fenerbahçe ooit de CL gaat winnen is natuurlijk kansloos. Al pomp je nog zoveel geld in de club, de absolute topspelers gaan toch niet in de Turkse competitie spelen in plaats van in Spanje of Engeland.
    Ik loop maar wat te dollen man, vooral om die JFK kneus te zien reageren.

Och UG, wie blijft er over bij je club? Volgens de Portugese spelersvakbond hebben na Ruben Ribeiro, Bas Dost en Daniel Podence ook de WK-gangers Rui Patricio, Gelson Martins, Bruno Fernandes en William Carvalho hun contract ontbonden bij Sporting. Dat is zo'n beetje al jullie kapitaal! Is er überhaupt geld om die kwaliteit nog enigszins terug op peil te krijgen?

Ze moeten eerst nog wel gelijk krijgen allemaal. De spelersvakbond kan zoveel zeggen, die wordt geleid door een Benfica-kerel, en dat is nou net de club die deze week openlijk heeft laten weten achter onze spelers aan te zitten.

Mocht het zo uitpakken dat er idd volgend jaar contractvernietigende spelers bij Benfica spelen, dan ben ik simpelweg klaar met het voetbal. Ik keek toch al minder. Ik hoop op een mooie afsluiter op het WK, and then close the store. Naar Benfica gaan lijkt me overigens stug, want Gelson en Bruno zouden dan gratis de deur uit kunnen lopen en tientallen zoniet honderden clubs in Europa kunnen betere salarissen garanderen dan die uh mensen aan de overkant.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Ik kan me niet zo goed voorstellen dat er zomaar even gehoor wordt gegeven aan een verzoek om contractontbinding, lijkt me zo'n beetje het einde van het voetbal.

Met een goede reden is er zeker wel wat mogelijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Ik kan me niet zo goed voorstellen dat er zomaar even gehoor wordt gegeven aan een verzoek om contractontbinding, lijkt me zo'n beetje het einde van het voetbal.
    Geen idee of het gaat lukken, maar ze beroepen zich op gevaarlijke werkomstandigheden. Daarvoor valt wel wat te zeggen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Als je bij je club niet veilig kan werken dan is er een andere situatie. Maar ik neem aan dat ze niet gratis de deur uitlopen.

Forum Rechten