Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 40 van de 40

Onderwerp: KKD- Speelronde 16

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9604340
    Genot!

@Joost: gefeliciteerd met de overwinning! Hoe kan het dat die Engels dit seizoen zoveel scoort? Ik vond hem in de Eredivisie nogal een beroerde speler.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6805052
    In de Keuken Kampioen Divisie wordt meer op z'n Engels gevoetbald, dat ligt hem denk ik beter.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    In de Keuken Kampioen Divisie wordt meer op z'n Engels gevoetbald, dat ligt hem denk ik beter.
    Hehehe!

JPSV staat met 1-0 voor tegen Go Ahead.

Hup Go Ahead!

En ook Den Bosch 1-0 achter. Rare competitie is het toch ook. Maar, nog geen half uur gespeeld.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    @Joost: gefeliciteerd met de overwinning! Hoe kan het dat die Engels dit seizoen zoveel scoort? Ik vond hem in de Eredivisie nogal een beroerde speler.
    Ik denk dat Mario Engels en typische Harry van der Laan is. In de KKD kan hij uitblinken maar voor de Eredivisie komt hij veel te kort. Vorig seizoen kwam hij tot 2 assists en 1 goal. Dat verbeterde hij tegen TOP vrijdag al in 1 wedstrijd.
    Hij speelde in het verleden vooral bij teams die middenmoot of lager speelden in dat seizoen. Roda staat subtop en dat bevalt hem wel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    En ook Den Bosch 1-0 achter. Rare competitie is het toch ook. Maar, nog geen half uur gespeeld.
    Wij staan nu nog maar 5 punten achter de koplopers. En dan hebben we Dordrecht en Volendam thuis, zouden we er zomaar bij kunnen komen. Maar dat is vooral wishfull thinking.

Kowet 3-0 achter; dat wordt lastig.

5-1 dus nog. Den Bosch pakte ook maar een puntje, maar is hierdoor wel de nieuwe koploper.

Forum Rechten