Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 45

Onderwerp: Copa Libertadores de América

Copa Libertadores de América

Dit topic was er nog niet? Bij deze.
    Lekkere finale komt er aan, Boca en River gaan er een superclásico van maken. Op 10 november zal het niet bestaande dak eraf gaan in de bombonera. In principe zal de 24e van die maand hetzelfde moeten gebeuren in el Monumental (hup River!), maar beide ploegen schijnen voor mij onduidelijke redenen problemen met die datum te hebben.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

G-20 top (met al die antifa-demo's en aanverwanten) staat dan ook op het punt van beginnen in BA. Dat gaat lastig worden voor de politie aldaar.

Hoe laat word er gespeeld ?

20.00, maar ik neem aan dat dit lokale tijd is.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    G-20 top (met al die antifa-demo's en aanverwanten) staat dan ook op het punt van beginnen in BA. Dat gaat lastig worden voor de politie aldaar.
    Lijkt me anzich wel een goed excuus. Of 1 wedstijd in de zomerstad misschien, Rio de la Plata ofzo.

Uurtje of 2. Wedstrijdje hoor, niet zomaar een Klassieker.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9109340
    Zijn die duels dus in het weekend? Ik meende 7 en 21 november gelezen te hebben. En wordt dit uitgezonden? Ziggo?

Fox internationaal. Commentaar van David Endt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    Zijn die duels dus in het weekend? Ik meende 7 en 21 november gelezen te hebben. En wordt dit uitgezonden? Ziggo?
    10 en 24 november, beide om 16.00u lokale tijd (en dat is 20.00u Nederlandse tijd).

https://en.wikipedia.org/wiki/2018_C...tadores_Finals

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9109340
    Prachtige tijden!

Forum Rechten