Bekijk Poll Resultaten: El Super Clasico Ajax-Feyenoord

Stemmers
11. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ajax wint maar makkelijk gaat het niet

2 18,18%
  • Gelijkspel

0 0%
  • Afstraffing voor Feyenoord

5 45,45%
  • Feest voor de kameraden

1 9,09%
  • gestaakt omdat de VAR er niet uit komt

3 27,27%
Pagina 17 van de 20 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 199

Onderwerp: De klassieker.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Je noemt alleen maar randzaken. Alsof clubliefde afhankelijk is van externe factoren.
    De liefde die je van mama kreeg is onvoorwaardelijk. De rest is wat meer gevoelig voor de omstandigheden.

Kijk, als Feyenoord nou als een soort franchise zou verhuizen, dan snap ik dat je kapt met je club.
    Als je goed tussen de regels doorleest zie je nog steeds veel emotionele betrokkenheid.

Aan het einde van het seizoen zeg je je liefde op
    Jij hebt toch ook geen seizoenskaart van Heerenveen?
    Ben je Blind ofzo?

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    700
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Jij hebt toch ook geen seizoenskaart van Heerenveen?
    Nee, maar dat zegt toch niks over clubliefde? Sterker nog, Jamel is het voorbeeld dat het hebben van een seizoenskaart niet betekend dat je automatisch van een club houdt.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Je noemt alleen maar randzaken. Alsof clubliefde afhankelijk is van externe factoren.

Kijk, als Feyenoord nou als een soort franchise zou verhuizen, dan snap ik dat je kapt met je club. Maar al die redenen hierboven niet. Geen sfeer, asosupporters (heeft Excelsior óók hoor), besloten trainingen, allemaal onzin. Jij bent eigenlijk zo'n fan die bij degradatie zorgt dat de toeschouwersaantallen van een club dalen.

En dan je deadline ook, bizar. Aan het einde van het seizoen zeg je je liefde op
    Nee, aan het einde van het seizoen zeg ik mijn seizoenkaart op. Dat is iets anders. Ik zal altijd wel voor Feyenoord blijven, maar ik haal uit de stadionbezoeken geen plezier meer, door bovenstaande redenen. Dus daar kap ik mee. Dat mag jij onzin vinden, maar seizoenkaarthouder zijn kost behoorlijk wat geld en tijd. Maar ik begrijp dat jij wel braaf elke twee weken de reis maakt van Limburg naar Heerenveen onder het mom van supporter zijn in goede en slechte tijden?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Nee, aan het einde van het seizoen zeg ik mijn seizoenkaart op. Dat is iets anders. Ik zal altijd wel voor Feyenoord blijven, maar ik haal uit de stadionbezoeken geen plezier meer, door bovenstaande redenen. Dus daar kap ik mee. Dat mag jij onzin vinden, maar seizoenkaarthouder zijn kost behoorlijk wat geld en tijd. Maar ik begrijp dat jij wel braaf elke twee weken de reis maakt van Limburg naar Heerenveen onder het mom van supporter zijn in goede en slechte tijden?
    Nee maar dan verwoorde jij je eerder verkeerd, want de Wolf had het over stoppen met de club en niet over niet meer gaan door niet aan te gluren en andere randvoorwaarden.

Nee, maar dat zegt toch niks over clubliefde? Sterker nog, Jamel is het voorbeeld dat het hebben van een seizoenskaart niet betekend dat je automatisch van een club houdt.
    Ik snap de koppeling die je maakt niet. Jamel zegt zijn seizoensclubkaart op. Je moet er ook niet meer van maken dan dat.

N.B. ik merk bij mezelf ook wel dat ik beleids gevoellig ben (zonder meteen in het zeurmantra te vervallen dat als de resultaten tegen vallen er sprake is van slecht beleid).
    Ben je Blind ofzo?

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    700
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Kijk, daar gaat het mis. Ik heb geen seizoenskaart nodig om elke wedstrijd van de stress 3x naar de plee te moeten. Dat ik letterlijk niet naar een wedstrijd kan kijken als Heerenveen achter staat. Dat je op zaterdag staat te darten en niet de tussenstand durft te checken, omdat je nog moet gooien. Dat is voor mij clubliefde. Dat verschrikkelijke gevoel dat je verliest, of een heerlijke zondagavond zoals afgelopen zondag.

Nogmaals, je noemt allemaal zaken op die er niet toe horen te doen.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Clubliefde blijft wel, maar de kans is vrij groot dat ik mijn seizoenkaart opzeg. Als Van Bronckhorst aan het einde van het seizoen vertrekt, dan wil ik het wellicht weer een jaartje aankijken. Nu kunnen we beter wedstrijden bij elkaar thuis kijken met wat lekker bier erbij. Dan zit je niet op je stoeltje tussen de tokkies je dood te ergeren aan het beroerde spel.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Voetbal is al jaren niet om aan te gluren. Maar toch ben ik zo idioot dat ik de tv nog iedere keer aanzet en zelfs mijn agenda op aanpas.
    Maar voor het amusement en het goeie voetbal hoef je ook niet naar Excelsior. Dan ga je maar Barcelona kijken.

Excelsior speelt vrij verzorgt voetbal en je kan er vrij relaxt met een biertje in de hand staan kijken.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Wolf Bekijk Berichten
    Voetbal is al jaren niet om aan te gluren. Maar toch ben ik zo idioot dat ik de tv nog iedere keer aanzet en zelfs mijn agenda op aanpas.
    Maar voor het amusement en het goeie voetbal hoef je ook niet naar Excelsior. Dan ga je maar Barcelona kijken.
    Overigens ook twee dingen die heel veel mensen door elkaar halen. Alsof je je alleen kunt amuseren met goed voetbal. Ik kijk graag Jupiler League omdat ik daar vermaakt wordt. En heb ik behoefte aan goed voetbal dan kijk ik CL of een topwedstrijd.

Iedereen blijkt maar weer clubliefde anders te beleven. Jamel keert zich uit ergernis een beetje af van zijn club, Satyr moet er 3 keer van schijten per wedstrijd, zo hebben we allemaal wel wat.

Forum Rechten