vBookie Event: Barcelona v Real Madrid (PD)
This event is over.

Outcome Odds Total Bets Total Staked
Barcelona 7/10 F (1.70) 5 48909208 WIN!
gelijk 17/5 (4.40) 4 5001700000  
Real Madrid 16/5 (4.20) 1 500000  
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: VBOOKIE Barca-Real

Er zit geen Tweetje tussen mijn bronnen. Zijn allemaal Spaanstalige sites.

Mijn stelling was Maar schijnbaar wordt Barcelona - Real toch wel eens super classico genoemd en die is afdoende bewezen.

Marca noemt zelfs Real-Bayern een superclasico, dus geef nou maar gewoon toe dat je er naast zat en dat ik gelijk heb.
    Laatst gewijzigd door Abubakari; 15-10-18 om 18:51.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Gaat over een Europees duel.

Semana komt uit Colombia en Diez uit Bolivia, op Jamaica spreken ze ook Engels maar hun Premier League-berichtgeving laat ik liever aan me voorbijgaan.

Gaat het niet om.

Mijn stelling was Maar schijnbaar wordt Barcelona - Real toch wel eens super classico genoemd en die is afdoende bewezen.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Feyenoord-Ajax wordt waarschijnlijk ook wel ergens el clásico holandés genoemd. Zonder super en met 1 -s.

Zei ik al, dit wordt een super clasico voor Barcelona.
    Fred Cole

Een super uitslag wel een makkie voor Barca

Op het uur leek het anders of Real op 2-2 zou komen. 2/3e wedstrijd verre van een makkie.

Ik zei ook niet dat het een makkie was, ik zei (niet letterlijk, maar dat bedoelde ik dus, voor je op die slak zout gaat leggen) dat het voor de Barca fans een Super Clasico is. Qua uitslag, zeg ik er nog maar even bij, voor je daar weer over wil hassesskrabben.
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Super Classico
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    Dat is River-Boca
    Hierna ontvouwd zich een heel interessant gesprek

Ik wil me er niet mee bemoeien ofzo, maar ga het toch wel ff doen. Dé Superclásico is natuurlijk de Argentijnse, maar dan is het ook één woord. Een 'Super Classico' hoewel fout gespeld is voor iedereen naar wens in te vullen. Maar zet je het zo neer zonder lidwoord dan krijgt de derby van Buenos Aires wel weer voorrang, vind ik, maar dat ben ik
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Forum Rechten