vBookie Event: Barcelona v Real Madrid (PD)
This event is over.

Outcome Odds Total Bets Total Staked
Barcelona 7/10 F (1.70) 5 48909208 WIN!
gelijk 17/5 (4.40) 4 5001700000  
Real Madrid 16/5 (4.20) 1 500000  
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: VBOOKIE Barca-Real

VBOOKIE Barca-Real

Super Classico
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

“Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Staat gewoon bekend als El Clásico, het voorvoegsel Super is slechts gereserveerd voor de Argentijnen. Dat clásico met dubbel -s gespeld is in jouw filmpje, voorspelt al weinig goeds.

https://en.wikipedia.org/wiki/Supercl%C3%A1sico

Ja ElSimao, weet ik ElSimao. Maar schijnbaar wordt Barcelona - Real toch wel eens super classico genoemd. Doet er verder ook niet toe, El clasico of super classico, place your bets.
    Fred Cole

Door VVS-filmende, roodverbrande toeristjes in Camp Nou misschien...

Als ik Google op 'super clásico barcelona real' zie ik op de eerste 3 pagina's nergens het woord 'super' staan.
    Laatst gewijzigd door Makanaky; 15-10-18 om 16:17.

Nou, ik ben de minste niet...

Fred Cole

Zonder Neymar en CR7 is er weinig super meer aan. Sevilla wordt kampioen.

Gauw ergens anders over beginnen.
    Fred Cole

Je bronnen zij een niet nader te noemen Tweetje en een website uit Bolivia. Ik wil Marca of El Mundo Deportivo zien, dan neem ik mijn verlies.

Forum Rechten