Pagina 1 van de 35 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 348

Onderwerp: Vitesse Nieuws topic

Vitesse Nieuws topic

Chelsea staat op het punt de aandelen van het Franse Lille in het Belgische Moeskroen-Péruwelz over te nemen. Daarmee dreigt een einde van de samenwerking tussen de Londenaren en Vitesse.

Aldus VI.nl

Geen Chelsea II meer in Arnhem. Gaat die club dan ook in de verkoop?

De club staat al een tijdje te koop volgens de VI en de Gelderlander.

Geen samenwerking meer met Chelsea. Vind ik alleen maar positief. We zien nu dat het gros van die huurlingen niets toevoegt. Je hebt alleen maar last van bavianen die je club Chelsea II gaan noemen...

Het heeft een leuk trainingscomplex opgeleverd. Nu is het maar hopen op een normaal iemand met een clubhart die de boel koopt.

Maar hoe zou dat gaan dan? Jordania is vertrokken en nu steekt die Rus geld in Vitesse. Maar dat is een vriendje van Abramovich, dus die houdt er mee op. Heeft Vitesse geen schulden lopen?

Banned
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Binnen twee jaar naar de eerste divisie. Duidelijk...

Vitesse heeft geloof ik geen schulden, die zijn allemaal afgelost bij de overname, maar ze maken wel enorme verliezen, maar die Russen lappen elk seizoen tientallen miljoenen om dat weer in evenwicht te krijgen. Daarom kunnen ze al een tijdje niets op de transfermarkt vanwege de FFP.

Dat enorme geld er in pompen zal ook minder worden. De enige manier is om een belachelijke sponsordeal te doen zoals PSG. Maar dat moet je ook niet willen.

Ik denk dat Vitesse gewoon een opleidingsinstituut had moeten worden. Maar door alle regeltjes hier, en ook het FFP is dat fout gegaan.
    Nu blijft het bij de kosten dekken, en zijn ze opzoek gegaan naar een competitie, waar regels wat makkelijker zijn. Als ze van Vitesse een topclub hadden willen maken, dan was dat natuurlijk allang gebeurd met allerlei constructie's zoals bijvoorbeeld bij PSG.

Forum Rechten