Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 70

Onderwerp: KKD Speelronde 5

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    En grotere commerciële belangen.

Al is de vraag ook in hoeverre politie nodig is bij Almere v Jong Utrecht, NEC v Jong PSV, Volendam v TOP en Cambuur v telstar.
    Op Volendam - TOP na eens. Oss heeft nog best een grote harde kern, zeker nu ze lekker draaien.

Ben benieuwd vanavond bij Almere, 10 uit 5 zou een record zijn. Nog nooit eerder wist Almere zo goed te beginnen. Afgelopen 5 seizoenen werden er gemiddeld 3 punten gehaald uit de eerste 5 wedstrijden. Best lekker om eindelijk eens geen inhaalslag te hoeven doen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    FC Dordrecht zonder verrassingen tegen FC Twente. Wederom dus het betonsysteem met een extra verdediger op het middenveld, nog eens twee controleurs en twee nummers tien als valse vleugelspitsen. Slechts één echte aanvaller, Maletic.

Bij Twente stat Drommel weer onder de lat, Beijen gaat als Nederlander tussen de Spanjaarden in de defensie staan en Espinosa krijgt de voorkeur boven Bapoh.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    Bij Twente stat Drommel weer onder de lat, Beijen gaat als Nederlander tussen de Spanjaarden in de defensie staan en Espinosa krijgt de voorkeur boven Bapoh.
    Moeten wij al die namen kennen?
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Moeten wij al die namen kennen?
    Nee, die leer je volgend seizoen vanzelf wel weer.

Waarom speelt NEC niet in zijn normale tenue?
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Waarom speelt NEC niet in zijn normale tenue?
    Ik zat me al af te vragen of dat hun nieuwe tenue was...

Lachwekkende penalty van Jong AZ volgens mij.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Ik zat me al af te vragen of dat hun nieuwe tenue was...
    Ga er zelf maar vanuit dat dit niet hun reguliere thuistenue is dit seizoen.

Het meedoen van Ramselaar gaat Jong PSV geen voordeel opleveren op deze manier. Wat beginnen die slecht.

Haha, Peet Beijen met de 0-1.

Zo, fraaie goal van Almere

Forum Rechten