Pagina 122 van de 128 EersteEerste ... 2272112120121122123124 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.211 tot 1.220 van de 1273

Onderwerp: Zonder Blind (niet?) naar Rusland

Heeft 'ie ze al felicitaties gestuurd?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Samen met Cruijff ?
    Ik heb begrepen met Korbach als assistent

Als ze nu eens beginnen met het stoppen van spelen van wedstrijden van Oranje in de Arena. Dat scheelt al de helft.

Eens. De statistieken zijn daar haast nog dramatischer dan in uitwedstrijden.
    Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Eens. De statistieken zijn daar haast nog dramatischer dan in uitwedstrijden.
    Onder van Gaal en van Marwijk wonnen we ook in de Arena zo ongeveer alles....

Het ligt echt aan deze genaratie voetballers en als dan ook nog je min of meer vaste centrale verdedigers wegvallen plus een ongeschikte doelman in het hok maakt dat je als team labiel en onzeker bent...

Dan maakt het stadion waar je speelt ook niet meer uit.
    Laatst gewijzigd door Susa; 29-03-17 om 16:41.

Jullie gaan wel erg ver nu, zo meteen moet het uitspelende team landen in Rotterdam of Eindhoven want Amsterdam zorgt weer voor bad luck?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ivanhoe Bekijk Berichten
    Als ze nu eens beginnen met het stoppen van spelen van wedstrijden van Oranje in de Arena. Dat scheelt al de helft.

Ik heb Ivanhoe dusdanig hoog zitten dat ik er vooralsnog vanuit ga dat het een grap was.

Kijk, een kip hapt niet, dat is duidelijk Was inderdaad niet serieus bedoeld mensen, zie het als een kleine provocatie.

Wel mis ik de naam van Aad de Mos tot nu toe als de man die ons alsnog naar het WK leidt.

Ga ik voor Leo Beenhakker. Komt er nog een mooie verhuisdoos bij.

Forum Rechten