Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 66

Onderwerp: Districtsbeker 2018/19

Districtsbeker 2018/19

De poule-indelingen voor de nieuwe Districtsbeker zijn bekend gemaakt. In Zuid I zitten Madese Boys en FC Tilburg bij elkaar in de poule. Het nacompetitieduel tussen beide ploegen ontaarde afgelopen seizoen in een vechtpartij tussen beide supportersgroepen.
    Ik wou even checken of ook niet SHH en Centrum Boys bij elkaar in de poule waren ingedeeld, maar op voetbal.nl zie ik bij beide geen beker-indeling. Jij enig idee Joost?

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5845227
    Lekker handig van de KNVB om dat in de ronde waarin ze zelf nog gewoon alles bepalen dan uitgerekend die twee teams bij elkaar te zetten...

ASWH 2 doet ook weer mee met 'de grote districtsbeker' en is ingedeeld bij vierdeklasser ZBC '97, derdeklasser Wieldrecht en derdeklasser IFC. Het zaterdagteam van de buren uiteraard.

Leuke poule, met een derby, maar sportief gezien een lastige. Wieldrecht promoveerde vorig seizoen bijna en ZBC heeft zich behoorlijk versterkt met spelers met ervaring in de hoofdklasse. Ben benieuwd.

Ik ben erachter Sensini. De KNVB is vergeten de degradanten uit de tweede klasse in te delen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Ik ben erachter Sensini. De KNVB is vergeten de degradanten uit de tweede klasse in te delen.
    Margriet, NWC, Blerick en Sittard zijn i.d.d. ook niet ingedeeld. Zo te zien alleen in Zuid II, want BVV en TGG zijn wel ingedeeld in Zuid I.
    Overigens is ook 5e klasser ADVENDO uit Breda niet ingedeeld, maar ik denk dat die zich gewoon niet hebben ingeschreven.
    Ben benieuwd of ze SHH, Centrum Boys, Margriet, NWC, Bleirick en Sittard alsnog gaan indelen. Samen in één poule zal 'm wel niet worden met die geschiedenis van SHH en Centrum Boys. Ik weet niet of er nog poules van drie ploegen zijn die aangevuld kunnen worden. Andere seizoenen waren er PDF's met complete indeling per district, dit keer wordt alleen naar voetbal.nl en Sportlink verwezen.

Edit: ik zie op https://www.indewandelgangen.com/new...naf-3e-klasse- dat er nog wel in vier poules een plaatsje vrij is.
    Laatst gewijzigd door Sensini; 03-08-18 om 14:10.

Ze gaan ze dus alsnog geplaatst worden in de beker volgens Stadskrant Veghel:
    "We vonden het al merkwaardig dat Margriet niet was ingedeeld voor de komende districtsbeker. Dit berust op een misverstand en zullen nog meerdere teams alsnog geplaatst gaan worden. Het zit hem voornamelijk in de degradanten die om wat voor reden niet in de champagnekoeler kwamen. Wordt vervolgd…": https://www.kliknieuws.nl/regio/stad...st-in-de-beker

Oh sorry, dat wist in al maar had ik niet gepost. Maandag volgt de oplossing.

Het werd dinsdag maar alle teams in zuid2 zijn ingeloot.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sensini Bekijk Berichten
    De poule-indelingen voor de nieuwe Districtsbeker zijn bekend gemaakt. In Zuid I zitten Madese Boys en FC Tilburg bij elkaar in de poule. Het nacompetitieduel tussen beide ploegen ontaarde afgelopen seizoen in een vechtpartij tussen beide supportersgroepen.
    De KNVB heeft Madese Boys toch maar in een andere poule geplaatst: https://www.madeseboys.nl/181/1404/m...-andere-poule/

Van poule gewisseld met WSC, die dus nu tegen FC Tilburg moeten waar ze drie dagen geleden nog in een oefenwedstrijd tegen hebben gelijkgespeeld.
    Laatst gewijzigd door Sensini; 24-08-18 om 10:09.

Hoera, morgen eindelijk weer op pad om een voetbalwedstrijd te verslaan. En nog een nieuwe "ground" ook: naar FC Horst-NSC Nijkerk.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5845227
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Hoera, morgen eindelijk weer op pad om een voetbalwedstrijd te verslaan. En nog een nieuwe "ground" ook: naar FC Horst-NSC Nijkerk.
    Altijd leuk, iets nieuws. Veel plezier!

Morgen begint het toernooi natuurlijk weer. ASWH 2 thuis tegen ZBC '97 1. Zal er niets van kunnen zien, da's ergens wel jammer. Had Elvis Versluis wel weer eens willen zien voetballen.

Forum Rechten