Pagina 109 van de 109 EersteEerste ... 95999107108109
Resultaten 1.081 tot 1.087 van de 1087

Onderwerp: Satékroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2018/2019

Rustig beginnen met het oog op het drukke programma, nu tijd om gas te geven.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7345251
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Rustig beginnen met het oog op het drukke programma, nu tijd om gas te geven.
    Toch was het denk ik niet direct je bedoeling om Donny van de Vettebek al zo snel te wisselen?

Die is niet gewisseld, die wist niet zeker of ie de friteuse wel uit had gezet.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Daar komt JohanMarcoDennis nog goed weg dankzij Steijn, anders was het 8-2 geweest.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7345251
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Die is niet gewisseld, die wist niet zeker of ie de friteuse wel uit had gezet.
    Ah, helder. Ik vond het al zo vreemd. Bij mij moet Matus Beroklauw wel uitkijken trouwens, maakte met geel op zak een gevaarlijke overtreding op Frikandolberg.

Yes! Utrecht pakt de voorsprong tegen Fortuna door de eigen wedstrijd een hattrick te maken. Ziet er nu heel goed uit. Volgens mij minimaal gelijk.

JohanMarcoDennis heeft niets in te brengen. IRENE MIEN KLUP!!!!

Forum Rechten