Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 71 tot 75 van de 75

Onderwerp: Eredivisiekenner 2018/19 - ronde 4 (31 augustus)

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9109340
    Zei je nu dat ik wel rustig aan kon doen Abu? Toch maar goed dat ik nog even mijn best gedaan heb, anders waren we nu de klOss.

Nee, ik zei dat je vorig weekend wel rustig aan kon doen (toen moesten we tegen elkaar in de Saté competitie, vandaar ). Zelf ben ik een echte Ajacied dus na twee goeie rondes verval ik alweer in een paar Heracles thuis prestaties. Maar ik sta nu weer op scherp, de komende twee weken is het voorspellen voorspellen voorspellen voorspellen wat de klok slaat, ik ga alles voorspellen wat er maar te voorspellen valt (morgen gaan mijn kinderen eten koken, ik voorspel taco's of pannenkoeken) terug in het juiste ritme komen dus. Ik hoop in de volgende ronde weer 10+ te scoren.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Taco's. De vorm is terug, nu vasthouden!
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Door in de Davis Cup dankzij een walk-over. Het is zeker niet fraai, maar het resultaat telt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon Bekijk Berichten
    Door in de Davis Cup dankzij een walk-over. Het is zeker niet fraai, maar het resultaat telt.
    Wel heel veel mazzel gehad, normaal had je er met zo'n score gewoon uitgevlogen...

Forum Rechten