Pagina 28 van de 30 EersteEerste ... 182627282930 LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 292

Onderwerp: IJshockey

Nu op Fox2 live de Winterclassic tussen New York Rangers en Buffalo Sabres.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    700
    Donderdag of vrijdag (tijdsverschil) een exclusief Nederlandstalig interview met Daniel Sprong op onze site Iemand van ons is nu onderweg naar Anaheim, waar de Penguins de 18e tegen de Ducks spelen. De dag erna spelen de Penguins tegen de Kings. Tussen de duels in staat het interview gepland.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

3 mensen met verstand zie ik.

Ed de Club. Sven de speler en Christian het land.

Ga de site in de gaten houden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Donderdag of vrijdag (tijdsverschil) een exclusief Nederlandstalig interview met Daniel Sprong op onze site Iemand van ons is nu onderweg naar Anaheim, waar de Penguins de 18e tegen de Ducks spelen. De dag erna spelen de Penguins tegen de Kings. Tussen de duels in staat het interview gepland.
    Hoe moet ik dat ' onze site' zien ?

Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    700
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Hoe moet ik dat ' onze site' zien ?
    Ik ben er bij geweest met oprichten en schrijf dagelijks de zogenaamde recaps van de NHL wedstrijden mee. En ik ga nu elke thuiswedstrijd naar Geleen om daar verslag te doen.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    -

Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    700
    Het leek even helemaal fout te gaan met het interview aan Sprong, want de persvrouw deed lastig en de morning-skate (training, zeg maar) ging niet door, dat is het moment dat de spelers in principe enigszins benaderbaar zijn. Heeft onze hoofdredacteur Ed, het type dat ijs krijgt verkocht op de Zuidpool, zichzelf als CEO op onze site gezet, een mail gestuurd met alle info (kopie paspoorten, VOG, weet ik wat nog meer) naar de Penguins en de Ducks en voila, we konden de kleedkamers in

Daniel Sprong was uitgerekend vandaag ernaast gezet, maar het interview is er.

Nog een mooie doorbraak, samen met Jeroen Grueter hebben we de NOS zover gekregen dat ze de bekerfinale van het ijshockey voor een groot deel live uitzenden: https://www.face-off.nl/2018/01/18/b...erfinale-live/
    -
    -

Ik las dat Tilburg grote kans heeft om weer de Oberliga te winnen. Ik vroeg me af of de 2e BL nog steeds niet toegestaan is voor het Ajax van het Nederlandse ijshockey.

Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    700
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Ik las dat Tilburg grote kans heeft om weer de Oberliga te winnen. Ik vroeg me af of de 2e BL nog steeds niet toegestaan is voor het Ajax van het Nederlandse ijshockey.
    Gaat niet gebeuren, de DEL2 is een dichte competitie en Tilburg komt er niet in. Tenzij de DEL2 wil uitbreiden, of er een team wegvalt, maar dan nog zal er een Duits team voorrang krijgen.
    -
    -

De officiele verklaring van de DEL2 is dat Trappers de komende jaren niet in aanmerking komt voor promotie. Wel wil men erna nog eens kijken of promotie mogelijk is. Wellicht dat er een andere situatie ontstaat zodra er in de DEL2 clubs wegvallen.

Is Oberliga wel een stuk hoger niveau als de bene liga? Anders heeft het overstappen geen nut gehad.

Forum Rechten