Pagina 5 van de 16 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 159

Onderwerp: Derde divisie zaterdag 2018/19

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6012952
    Volgens De Gelderlander zou DOVO-aanwinst Jordie van der Laan mogelijk toch naar het betaalde voetbal vertrekken. Telstar heeft interesse en de gewezen goalgetter van JVC Cuijk heeft een clausule in zijn contract die een overstap naar een BVO mogelijk maakt. Heb jij daar al meer over vernomen, Unnekuukse?

Nee. Het verbaast me ook. Ik wist dat Jordie van der Laan ambities had/heeft om in het betaalde voetbal terecht te komen, maar dacht dat, nadat vorig seizoen de ene na de andere BVO afhaakte, die kans verkeken was.
    Benieuwd of hij dat niveau aankan. Ik heb eerlijk gezegd grote twijfels, maar gun het hem van harte.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6012952
    Okee, dan moeten we het afwachten. Bij DOVO zijn ze wel al voorzichtig aan het kijken naar vrije aanvallers, mocht Van der Laan vertrekken. Yasar is immers ook lang uit de roulatie.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6012952
    Onder het motto 'je kunt er maar beter vroeg bij zijn' heeft SteDoCo nu al het contract met verdediger Bryan Jongeneel verlengd. De eerste officiële wedstrijd moet nog worden gespeeld, maar dat deert de ambitieuze club uit Hoornaar niet. Jongeneel wordt gezien als sleutelspeler, want hij tekende liefst voor drie jaar en ligt dus nu tot medio 2021 vast.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6012952
    Volgens De Gelderlander heeft Jordie van der Laan een goede indruk achtergelaten bij Telstar. Kans lijkt dus aanwezig dat hij alsnog de stap zet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Volgens De Gelderlander heeft Jordie van der Laan een goede indruk achtergelaten bij Telstar. Kans lijkt dus aanwezig dat hij alsnog de stap zet.
    Ik heb het artikel in De Gelderlander ook gelezen. Dat Jordie een goede indruk heeft achtergelaten vindt hij toch vooral zelf. Of ze zijn mening bij Telstar delen wordt uit het artikel niet duidelijk. Nog maar even een slag om de arm houden dus...
    https://www.voetbal247.nl/jordi-van-...e-bij-telstar/

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6012952
    Mike Snoei is ook wel positief in dit filmpje:

https://www.facebook.com/wijzijntels...2859796392631/

Maar inderdaad, het is nog niet zeker natuurlijk.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6012952
    Zag zojuist dat wij morgen tegen ONS Sneek scheidsrechter Voncken hebben. Die mag dus een eindje rijden. Ik heb hoge verwachtingen van hem in elk geval!

Die komt helemaal uit Hulsberg inderdaad.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Die komt helemaal uit Hulsberg inderdaad.
    Familie van jou ?

Forum Rechten