Pagina 14 van de 26 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 254

Onderwerp: Derde divisie zaterdag 2018/19

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    En even alles op een rijtje:

Speelronde 7

AFC Ajax - DOVO 3-0 (2-0)
    12. 1-0 Ricardo Fransberg 32. 2-0 Ricardo Fransberg 65. 3-0 Sonny Pronk (strafschop)
    Rood: Marley Berkvens (DOVO)

ASWH - Eemdijk 6-0 (2-0)
    30. 1-0 Ismail Yildirim 44. 2-0 Lars Bosscha 64. 3-0 Ismail Yildirim 69. 4-0 Ismail Yildirim 71. 5-0 Sam van de Kreeke 78. 6-0 Sam van de Kreeke

De Dijk - ODIN '59 1-3 (1-2)
    8. 0-1 Eelke de Graaf 14. 1-1 Kubilay Koylu 42. 1-2 Nigel Hardenberg 88. 1-3 Billy Tavares

DVS '33 Ermelo - SJC 6-3 (2-1)
    1. 1-0 Olivier Pilon 3. 2-0 Oktay Öztürk 25. 2-1 Tom Duindam 54. 3-1 Benjamin Roemeon 60. 4-1 Oktay Öztürk (strafschop) 67. 5-1 Benjamin Roemeon 71. 5-2 Youssef El Baouchi 79. 5-3 Mike van Toor 90. 6-3 Julian de Ruiter

Harkemase Boys - Achilles '29 7-1 (1-1)
    15. 1-0 Berwout Beimers 43. 1-1 Lucas Raposo 66. 2-1 Berwout Beimers 69. 3-1 Jochem van Putten 76. 4-1 Kevin Mennega 83. 5-1 Berwout Beimers 87. 6-1 Berwout Beimers 89. 7-1 Thomas Careman

Jong FC Groningen - ONS Sneek 2-0 (2-0)
    25. 1-0 Amir Absalem 42. 2-0 Antonio Sefer

Noordwijk - VVOG 6-1 (5-0)
    5. 1-0 Denzel James 8. 2-0 Raïes Roshanali 10. 3-0 Thomas Reynaers (strafschop) 31. 4-0 Thomas Reynaers (strafschop) 39. 5-0 Tjeerd Westdijk 56. 5-1 Mike Ahrens 61. 6-1 Emiel Wendt

Quick Boys - FC Lisse 3-0 (1-0)
    24. 1-0 Jesse van Nieuwkerk 57. 2-0 Raymond Baten 64. 3-0 Dennis Kaars

SteDoCo - Hoek 0-0 (0-0)

STAND

1. Noordwijk 7-17 (+18)
    2. Quick Boys 7-17 (+11)
    3. DVS '33 Ermelo 7-13 (+17)
    4. Harkemase Boys 7-13 (+8, 20 goals voor)
    5. ASWH 7-13 (+8, 15 goals voor)
    6. Hoek 7-12 (+2)
    7. VVOG 7-12 (-4)
    8. ODIN '59 6-11
    9. Jong FC Groningen 7-11
    10. DOVO 7-10 (+7)
    11. ONS Sneek 7-10 (+3)
    12. FC Lisse 6-9
    13. SteDoCo 7-9
    14. SJC 7-7
    15. AFC Ajax 7-6
    16. Eemdijk 7-2
    17. De Dijk 7-1
    18. Achilles '29 7-0

Topscorers:

1. Joshua Patrick (DOVO) 7
    =. Maurice de Ruiter (DVS '33 Ermelo) 7
    =. Tjeerd Westdijk (Noordwijk) 7
    4. Tom Duindam (SJC) 6
    =. Olivier Pilon (DVS '33 Ermelo) 6
    =. Joran Schröder (SteDoCo) 6

Berwout Beimers, de 'Parel fan'e Wâlden' schitterde voor Harkemase Boys tegen Achilles '29 door liefst vier keer te scoren

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Haha, ik heb geen idee wie het is hoor, hij woont enkel twee dorpen verderop en heeft exact dezelfde naam als mijn zoon.
    Haha, okee. Wel toevallig dan, dezelfde naam als je zoon. Hij fluit in elk geval niet verkeerd vind ik, op basis van de twee keer dat ik hem nu heb gezien. Rustige stijl.

En hij staat kort op iedere situatie, zelfs na doelpunten:

Heeft die linker groene nu gewoon een buikje ?

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Heeft die linker groene nu gewoon een buikje ?
    Ja, die is vrij stevig. Viel me in de bekerwedstrijd al op. Was ook een van de punten in de analyse, dat hij kwetsbaar was op snelheid en het moeilijk heeft met beweeglijke aanvallers.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Ja, die is vrij stevig. Viel me in de bekerwedstrijd al op. Was ook een van de punten in de analyse, dat hij kwetsbaar was op snelheid en het moeilijk heeft met beweeglijke aanvallers.
    Hoeveel man hebben jullie in de analyse zitten ?

En gaan die altijd in de week voordat jullie er tegen voetballen kijken naar de tegenstander of via beelden ?

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Hoeveel man hebben jullie in de analyse zitten ?

En gaan die altijd in de week voordat jullie er tegen voetballen kijken naar de tegenstander of via beelden ?
    Er is één iemand die de analyse doet. Die bezoekt inderdaad normaal gesproken een week van tevoren de wedstrijd van de komende tegenstander. De trainer zoekt zelf nog wel naar beelden op internet en die gebruikt hij dan wel als ze er al zijn, maar verder gaat hij in eerste instantie af op de analyse van de scout en kennis die we zelf al hebben.

Heel soms doet er ook nog iemand anders mee, als we bijvoorbeeld ook een midweeks bekerduel hebben. Dan gaat er één iemand naar die tegenstander kijken en bezoekt de ander de wedstrijd van de komende competitietegenstander.

Volgens mij doet inmiddels vrijwel iedere club dit wel, zie ze ook geregeld bij ons van andere clubs. Bij SteDoCo pakken ze het nog anders aan. Daar hebben ze twee man en beginnen ze twee weken voor de wedstrijd al. Zo kunnen ze de tegenstander in zowel een thuis- als uitwedstrijd analyseren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Er is één iemand die de analyse doet. Die bezoekt inderdaad normaal gesproken een week van tevoren de wedstrijd van de komende tegenstander. De trainer zoekt zelf nog wel naar beelden op internet en die gebruikt hij dan wel als ze er al zijn, maar verder gaat hij in eerste instantie af op de analyse van de scout en kennis die we zelf al hebben.

Heel soms doet er ook nog iemand anders mee, als we bijvoorbeeld ook een midweeks bekerduel hebben. Dan gaat er één iemand naar die tegenstander kijken en bezoekt de ander de wedstrijd van de komende competitietegenstander.

Volgens mij doet inmiddels vrijwel iedere club dit wel, zie ze ook geregeld bij ons van andere clubs. Bij SteDoCo pakken ze het nog anders aan. Daar hebben ze twee man en beginnen ze twee weken voor de wedstrijd al. Zo kunnen ze de tegenstander in zowel een thuis- als uitwedstrijd analyseren.
    Is dat niet heel tijdrovend? In het digitale tijdperk zou het toch mogelijk moeten zijn om op 3e Divisie niveau de wedstrijden op te nemen en die beelden aan alle clubs te verstrekken.

Goeiedag dan, die speler van Eemdijk. Zo'n strak gespannen shirt heb ik op dit niveau volgens mij alleen eerder bij Jeroen Verhoeven gezien.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Is dat niet heel tijdrovend? In het digitale tijdperk zou het toch mogelijk moeten zijn om op 3e Divisie niveau de wedstrijden op te nemen en die beelden aan alle clubs te verstrekken.
    Ja, maar dat zou dan door een onafhankelijk kanaal moeten gebeuren. Quick Boys TV staat hun beelden bijvoorbeeld echt niet af aan andere ploegen. En dat geldt voor alle clubs.

En ach, zo tijdrovend is het ook weer niet. Kwestie van een wedstrijdje bezoeken op zaterdag en dan krijgt de scout er nog een kleine vergoeding voor ook.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Goeiedag dan, die speler van Eemdijk. Zo'n strak gespannen shirt heb ik op dit niveau volgens mij alleen eerder bij Jeroen Verhoeven gezien.
    Hercules had er in de bekerwedstrijd tegen ons vijf die er zo bij lopen. Dus als die tegen HSC '21 spelen, kijk je je ogen uit.

Maar verder zie je het inderdaad niet zo veel. Past wel bij zijn achternaam, Beukers.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Nou, ben benieuwd. Vandaag het bezoek aan het veelbesproken Achilles '29. Aftrap 18.00 uur, dat is wel even wennen. Vraag me af in hoeverre het nog leeft in Groesbeek en of er nog wat thuispubliek langs de lijn staat.

En of Derks er ook is natuurlijk.

Forum Rechten