Pagina 67 van de 67 EersteEerste ... 1757656667
Resultaten 661 tot 669 van de 669

Onderwerp: Derde divisie zaterdag 2018/19

De getoonde foto is van een poos geleden.
    ONS speelt al geruime tijd met de naam van sponsor De Witte Lakenvelder op de borst.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6704778
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Ramos is ook wel eens dikker geweest of niet?
    Durf ik niet te zeggen. Die foto pak ik altijd van VoZ (portretje), maar van Ramos is er geen portretfoto. Dus dan pak ik er één van internet die willekeurig naar voren komt. Volgens mij komt deze inderdaad al uit december 2016, want is zo te zien bij ons - en niet bij ONS - gemaakt.

De laatste keer dat ik hem zag, begin dit jaar, vond ik hem niet overdreven zwaar ogen trouwens. Dus vermoedelijk is hij wel fitter dan op de foto van Tweenul die ik ook wel eens gebruikt heb. Op zich wel logisch, hij is nu weer helemaal hersteld van zijn blessure.

Twee op drie bij de voorspelde nominaties speler van de week trouwens. Niet slecht. Alleen Ket is enigszins verrassend.
    Laatst gewijzigd door Unregistere; 18-03-19 om 11:27.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6704778
    Interessante ontwikkeling in Hoornaar. Lange tijd zag het er naar uit dat Frans Adelaar zou terugkeren bij het ambitieuze SteDoCo, maar sinds kort gonst nu ook de naam van Hans Kraaij junior rond als opvolger van de vertrekkende trainer Gijs Zwaan. En dat is serieus, begreep ik uit betrouwbare bron. Al zou hij nog altijd slechts 'een van de kandidaten' zijn en is er dus nog niets rond.

Willen ze perse een vogel als trainer ?

Misschien is Pino ook wel vrij.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6704778
    Ja, dat lijkt er wel heel erg op. Pino lijkt mij sowieso geen gekke keuze. Die staat in elk geval boven de spelers.

Als dat een criterium is, zou je bv ook aan Arie Haan, Foppe de Haan, Jack de Gier of zelfs aan Eef de Kip of Wouter Koolmees kunnen denken.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6704778
    Die staan wel beduidend minder boven de groep dan Pino hoor.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Ja, dat lijkt er wel heel erg op. Pino lijkt mij sowieso geen gekke keuze. Die staat in elk geval boven de spelers.
    Iemand met een stem die nog hoger is dan die van Gerald Vanenburg kan nooit een natuurlijk overwicht hebben.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6704778
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Iemand met een stem die nog hoger is dan die van Gerald Vanenburg kan nooit een natuurlijk overwicht hebben.
    Zo heeft Cruijff de loopbaan van Vanenburg gesloopt en nu maak jij direct een einde aan alle kansen van Pino op het hoofdtrainerschap bij het ambitieuze SteDoCo.

Forum Rechten