Pagina 11 van de 13 EersteEerste ... 910111213 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 128

Onderwerp: Tweede Divisie 2018/19

Veel goals deze speelronde! Barendrecht draait ook nog niet best.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5845227
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Veel goals deze speelronde! Barendrecht draait ook nog niet best.
    Nee, maar dat is niet onlogisch hoor. Drie zeer belangrijke basisspelers vertrokken, blessures bij de twee gevaarlijkste aanvallers / topscorers en ook nog eens het late vertrek van de trainer. Plus het feit dat de nieuwkomers over het algemeen van minder niveau zijn dan de vertrokken spelers. Gaat lastig worden voor ze, ben ik bang.

Beetje hetzelfde verhaal als bij Kozakken Boys eigenlijk.

Even een trainer zoeken bij een amateurclubje en dan kom je met de volgende namen: Meijers, Pastoor, Wetzel en Aandewiel
    Aan ambitie geen gebrek in Katwijk.

Aandewiel zou wel delicaat zijn, dat is toch een Quick Boys man?
    Pastoor zal hier geen zin in hebben.

Wetzel en Meijer zijn bekende namen maar zou Meijer vanuit regio Nijmegen helemaal naar Katwijk willen?

Vanuit Katwijk werd na het vertrek van Schreuder ook serieus de naam Marcel Keizer genoemd. Een aantal mensen daar raakt het realiteitsbesef dus soms wel eens kwijt.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

En dat voor een amateurclub.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5845227
    Tja, dat is ook wel de categorie waarin ze moeten gaan zoeken inmiddels. Als die spelersgroep al vindt dat Jack van den Berg niet kan brengen wat zij zoeken in een trainer, dan kom je al snel in het profwereldje terecht.

Die spelersgroep lijkt mij dus ook een beetje te veel naast de schoenen te lopen, maar vooruit, ik ben vast niet objectief hierin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    En dat voor een amateurclub.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Tja, dat is ook wel de categorie waarin ze moeten gaan zoeken inmiddels. Als die spelersgroep al vindt dat Jack van den Berg niet kan brengen wat zij zoeken in een trainer, dan kom je al snel in het profwereldje terecht.

Die spelersgroep lijkt mij dus ook een beetje te veel naast de schoenen te lopen, maar vooruit, ik ben vast niet objectief hierin.
    Jij bent gewoon een vriendje van Jack.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten

Maar om dan te denken dat je financieel kunt concurreren met Al Jazira Club uit de Emiraten waar Keizer nu werkzaam is.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Forum Rechten