Pagina 57 van de 57 EersteEerste ... 747555657
Resultaten 561 tot 570 van de 570

Onderwerp: Tweede Divisie 2018/19

HFC doet dus ook nog gewoon volop mee voor de titel. Toch wel dé grote verrassing dit seizoen wat mij betreft.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6533543
    Zeker. Als ze die inhaalpot winnen, staan ze wel heel erg dichtbij. Ik weet zo even niet tegen wie dat is. Hardenberg?

De Treffers thuis dacht ik.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6533543
    Hmm, thuis, zeker te doen dus. In elk geval een zeer positieve surprise, die mannen. Met een onervaren trainer ook, die levert knap werk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    De Treffers thuis dacht ik.
    Klopt, de last minute afgelasting.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Jack verliest dus wel van John, en dik ook, 4-0.
    HHC wint in Maassluis met 0-2 en het schijnt een mooie pot voetbal te zijn geweest.
    Waarom laten ze dat voor eigen publiek maar zo zelden zien ?
    Met als absoluut dieptepunt het verlies van vorige week thuis tegen VVSB, de slechtste wedstrijd van HHC sinds jaren.
    Was inderdaad een aardige pot om te zien met HHC de bovenliggende partij en verdiende winnaar. Ik hoorde langs de lijn dat vd Leij al een tijd wordt gevolgd door een profclub hier in de regio. Maar ook van Benthem was een positieve verrassing. Er liepen 2 scouts rond. Kon niet achterhalen welke club, maar volgens mij waren het 2 Spartanen.

Op HHC tv zag ik de samenvatting van de wedstrijd en de commentaren na afloop.
    Het was duidelijk, dat de mannen wat goed te maken hadden na de wanvertoning tegen VVSB.
    Vaste commentator Piet Cees van der Wel was in het wedstrijdverslag ook erg lovend over van der Leij, niet alleen vanwege deze wedstrijd, maar in zijn algemeenheid.
    En terecht, hij werkt altijd hard, is sterk met het hoofd, scoort tamelijk veel, komt goed uit zijn woorden en is binnen de club ook geliefd vanwege zijn sociale vaardigheden.
    Ik vraag me af of hij voetbaltechnisch niet wat te kort zou komen bij een BVO.
    De twee van Quick'20 ,van Benthem en ook Snelders , worden ditmaal ook geprezen door de trainer.
    Tot nu toe waren ze lang niet altijd zeker van een basisplaats, zelfs vaker niet dan wel, maar kennelijk zit het met de mentaliteit wel goed.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6533543
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Kok Bekijk Berichten
    Was inderdaad een aardige pot om te zien met HHC de bovenliggende partij en verdiende winnaar. Ik hoorde langs de lijn dat vd Leij al een tijd wordt gevolgd door een profclub hier in de regio. Maar ook van Benthem was een positieve verrassing. Er liepen 2 scouts rond. Kon niet achterhalen welke club, maar volgens mij waren het 2 Spartanen.
    Scouts van Sparta zaten er honderd procent voor Milan van Ewijk, de rechtsback van Excelsior Maassluis. Die wordt inmiddels door zes of zeven BVO's gevolgd.

Van der Leij is al bijna 27. Lijkt me rijkelijk laat voor een overstap naar de (echte) profs.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    HFC doet dus ook nog gewoon volop mee voor de titel. Toch wel dé grote verrassing dit seizoen wat mij betreft.
    Zeker. In de bekerwedstrijd tegen JVC Cuijk (2-3) maakte HFC een matige indruk. Ik voorspelde toen dat HFC geen hoogvlieger zou worden in de 2e divisie. Ten onrechte dus.

Forum Rechten