Pagina 9 van de 19 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 186

Onderwerp: Hoofdklasse A zondag 2018-2019

Ziet bqandy eens veel goals, zal ie daar vast niet blij mee zijn. Benieuwd of er nog een ommekeer komt bij the good old of dat ze volgend jaar eerste klasse spelen.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Spel best aardig, ook wat kansen, maar ja. Als je verdedigend staat te stuntelen en de kansen niet afmaakt krijg je een vette en terechte nederlaag. Eerst die defensie maar eens aanpakken, want dat is echt brandhout op dit niveau.
    https://www.tweenul.nl/nieuws/hoogev...1887-pak-slaag
    Overige potjes:
    https://www.tweenul.nl/nieuws/hoofdk...-achilles-1894

De samenvatting van Be Quick 1887 - Hoogeveen
    https://www.youtube.com/watch?v=VkGBKkNA9jU

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bqandy Bekijk Berichten
    De samenvatting van Be Quick 1887 - Hoogeveen
    https://www.youtube.com/watch?v=VkGBKkNA9jU
    Allemachtig, als je zo staat te verdedigen win je ook niet van een vijfde Klasser.

De keeper had bij de 0-4 zijn benen zo ver uit elkaar, daar kon een boot tussendoor.

Nou Andy, spel best aardig? Inderdaad wordt er volgens de samenvatting wel eens een aardige aanval opgezet, maar daarmee is ook alles gezegd. Schotkracht? 0.
    Alleen al in deze samenvatting zie je vele tekortkomingen. Vooral op het punt van strijdlust, duelkracht en omschakeling. Zo redt je het in de 1e klas nog niet!
    In het digitale DvhN lees ik dat het rustig is binnen BQ ondanks deze resultaten, althans volgens de trainer.
    Maar dat bestuur kan natuurlijk ook niet anders, want die zijn primair verantwoordelijk voor deze deceptie.
    En als ik op de site de resultaten van de selectie jeugd bekijk, gaat het daar ook bergafwaarts...........

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Kok Bekijk Berichten
    Nou Andy, spel best aardig? Inderdaad wordt er volgens de samenvatting wel eens een aardige aanval opgezet, maar daarmee is ook alles gezegd. Schotkracht? 0.
    Alleen al in deze samenvatting zie je vele tekortkomingen. Vooral op het punt van strijdlust, duelkracht en omschakeling. Zo redt je het in de 1e klas nog niet!
    In het digitale DvhN lees ik dat het rustig is binnen BQ ondanks deze resultaten, althans volgens de trainer.
    Maar dat bestuur kan natuurlijk ook niet anders, want die zijn primair verantwoordelijk voor deze deceptie.
    En als ik op de site de resultaten van de selectie jeugd bekijk, gaat het daar ook bergafwaarts...........
    Ik wil nu toch even opkomen voor "the good old" hoor. Die jeugd gaat toch nog gewoon lekker daar?
    En wat het eerste betreft geldt nu dat ze niet in paniek moeten raken. Het is even zuur maar het komt uiteindelijk weer goed.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjen Bekijk Berichten
    Ik wil nu toch even opkomen voor "the good old" hoor. Die jeugd gaat toch nog gewoon lekker daar?
    En wat het eerste betreft geldt nu dat ze niet in paniek moeten raken. Het is even zuur maar het komt uiteindelijk weer goed.
    Ik zag zaterdag BQ o19 bij Quick en die waren kansloos. Ik zag weinig talent dat mee kan in de hoofdklasse.
    Na je opmerking even gekeken naar de start van de o17 en o15. Lijkt ook niet geweldig. Maar goed er is inderdaad nog jeugd, dus wie weet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Kok Bekijk Berichten
    Om over de jeugd na twee wedstrijden al te oordelen gaat me wat te ver. A verliest idd twee keer, maar de andere jeugdteams hebben drie punten na twee potjes in de 2e divisie.
    Maar een nieuwe degradatie zou gevolgen kunnen hebben. Dan kan je net zo goed bij GRC ballen om als jeugd kans te maken om het eerste te bereiken.

Bovendien gaat het bij de jeugd om winst of verlies.

EDIT: daar moest nog "niet" tussen uiteraard.
    Laatst gewijzigd door de waan; 04-10-18 om 17:34.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Bovendien gaat het bij de jeugd om winst of verlies.

EDIT: daar moest nog "niet" tussen uiteraard.
    Hoezo?
    Bij de topjeugd gaat het toch om alles wat je met je topsenioren ook wil? Nl. winnen

Forum Rechten