Pagina 8 van de 19 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 185

Onderwerp: Hoofdklasse A zondag 2018-2019

RKHVV krijgt pak laag van Purmersteijn: 6-1
    En Achilles 1894 in laatste minuut langs Alcides. Ids Hannema was het goudhaantje. Het was weer niet al te hoogstaand.

https://www.tweenul.nl/nieuws/hannem...-langs-alcides

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bqandy Bekijk Berichten
    En Achilles 1894 in laatste minuut langs Alcides. Ids Hannema was het goudhaantje. Het was weer niet al te hoogstaand.

Even weer met beide beentjes op de grond dus.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Hoogeveen is na een 1-3 zege bij DEM de nieuwe koploper. Ze lossen DEM dus af. DEM wel tweede, samen met Achilles 1894 en RKZVC (1-3 winst bij Silvolde).

Helaas weer een vervelende middag voor Be Quick 1887, 3-1 verlies bij De Bataven.

Voorts: AWC - MSC 4-1, Hoogland - Fortuna Wormerveer 1-1 en SDO - Hollandia 3-2

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjen Bekijk Berichten
    Even weer met beide beentjes op de grond dus.
    De gelukkigste won dit keer.

De overige wedstrijden:
    https://www.tweenul.nl/nieuws/hoofdk...-be-quick-1887

net de beelden van Alcides-Achilles'94 gezien. Hoogstaand voetbal lijkt mij hier onmogelijk. Wat is dat in vredesnaam voor een gras ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gendtse liefhebber Bekijk Berichten
    net de beelden van Alcides-Achilles'94 gezien. Hoogstaand voetbal lijkt mij hier onmogelijk. Wat is dat in vredesnaam voor een gras ?
    Ordinair kunstgras. Ik heb er geen klachten over gehoord.
    Het ziet er alleen niet uit door de lichtval. Bij Be Quick 1887 is dat precies hetzelfde.

Ordinair kunstgras. Ik heb er geen klachten over gehoord.
    Het ziet er alleen niet uit door de lichtval. Bij Be Quick 1887 is dat precies hetzelfde.
    Zondag topper Hoogeveen te gast op de Esserberg. Hoe wordt dat Andy?
    Een puntje zal heel knap zijn, maar ik vrees het ergste.............

Misschien dat de geest van oud international Evert van Linge even door de Esserberg gaat rond waren en voor ongekende krachten zorgt. De hoofdtribune krijgt namelijk zondag de naam van deze architect van het stadion, eveneens speler van Be Quick in de hoogtijdagen waaronder het kampioenschap van Nederland.

Ronde 5:
    Be Quick 1887 - Hoogeveen
    Achilles 1984 - Purmersteijn
    RKHVV - MSC
    Alcides - AWC
    RKZVC - DEM
    Fortuna Wormerveer - De Bataven
    Hollandia - Silvolde
    SDO - Hoogland

Voor MSC en Silvolde de gelegenheid een driepunter te pakken want deze clubs staan toch wel laag gezien hun potentiële kwaliteiten. Iets dat de tegenstanders RKHVV en Hollandia toch hebben ingeleverd.
    Verrassend tot nu toe is dat alle nieuwkomers zo hoog staan en de gevestigde orde zo laag. Ik heb wel het idee dat veel ploegen in deze klasse erg aan elkaar gewaad zijn.
    Koploper Hoogeveen heeft op papier dan een makkelijke tegenstander, maar voor hetzelfde geld gaat een keer lopen bij BQ.
    Ik hoop wel een keer op een leuke wedstrijd. Want het was tot nu toe armoe troef in de vier wedstrijden die ik gezien heb in de hoofdklasse A.

Trainer Bram Braam van RKHVV heeft nu al zijn congé gekregen. Geen chemie en dat soort clichématige dingen. RKHVV staat met een punt laatste en het voetbal wat ik in 1 wedstrijd van ze zag, was niet om aan te zien.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Trainer Bram Braam van RKHVV heeft nu al zijn congé gekregen. Geen chemie en dat soort clichématige dingen. RKHVV staat met een punt laatste en het voetbal wat ik in 1 wedstrijd van ze zag, was niet om aan te zien.
    Je zou zeggen dat ze dat eerder hadden moeten doen... Vandaag wint RKHVV met liefst 7-2 van MSC! Ook Silvolde wint niet, zij verliezen bij Hollandia met 2-0.

Helaas ook een pittige nederlaag voor Be Quick 1887 tegen koploper Hoogeveen: 1-6. RKZVC en DEM spelen gelijk (3-3), Achilles 1894 blijft op 0-0 steken tegen Purmersteijn. Hoogeveen daardoor nu drie punten los van dit drietal.

Alcides verloor van AWC met 1-3.

Verder nog remises bij SDO - Hoogland (2-2) en Fortuna Wormerveer - De Bataven (1-1).

Forum Rechten