Pagina 5 van de 25 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 245

Onderwerp: Oefencampagne 2018/2019

Feyenoord komt nu ook met een verklaring. Neem aan dat het bestuur van Feyenoord gisteren bij het duel was. Waarom niet op dat moment direct (laten) ingrijpen, in plaats van pas 24 uur later een verklaring. Er is toch politie/stewards e.d. bij zo'n duel? Laat die pislullen (quote JFK) maar eens uitleggen waarom ze je club in slecht daglicht willen stellen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bonehead Bekijk Berichten
    Temet moar effen noar de Pruus jaagn.

Ik ben normaliter niet van de oefenwedstrijden omdat ik het schreeuwend duur vind voor hetgeen geboden wordt. Maar als twee van favoriete ploegen het tegen elkaar opnemen maak ik een uitzondering.
    2-0 voor Meppen dus. Duitsers al wat verder in de voorbereding meestal rond deze tijd.
    Nog wel een Bratwurst gehad?

Haha nee. 2x sinas voor €1,-. Das toch geen geld. €10,- intree viel ook al mee. Eerste helft met de A-ploeg de wedstrijd aardig in evenwicht hoewel Heracles de meeste en grootste kansen had. Blaswich hoefde niet echt in actie komen. Ik was wel benieuwd wat ie kon, maar helaas. Tweede helft met b-garnituur. Enorme kans alleen op de keeper van ik meen Van der Water. Even later scoort Vermeij, maar hij stond buitenspel. Weer even later scoort SVM tegen de verhouding in. Daarna was het helemaal weg bij Heracles en kan SVM eenvoudig overeind blijven. Vlak voor tijd verdubbelen ze de score na een mooie aanval. Het Hasetal stadion kan ik ook afstrepen. Eén zitttribune en de rest staan. Lekker in het zonnetje. Zo'n 2000 toeschouwers. Meeste Duitsers. Het is toch anderhalf uur rijden. Maar het was een geslaagde middag.

PEC had de eer om in Dalfsen te oefenen. De thuisspelende partij had de zaterdag en zondag afdeling samengevoegd om zo het beste van twee clubs te verenigen.
    Helaas pakte dat verkeerd uit en had PEC een makkie. Vooral die zaterdagkneusjes lieten het afweten en ik weet zeker dat als er meer voorwaartsen van Dalfsen hadden gespeeld er minimaal 2x gescoord was.
    Kortom: PEC zwijnde.

En Dalfsen had op zondag moeten voetballen; dan hadden ze zeker gewonnen.

GOES (met hoofdletters) was vanavond te sterk voor ADO Den Haag. Het werd 2-1 voor de amateurs; opvallend.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    GOES (met hoofdletters) was vanavond te sterk voor ADO Den Haag. Het werd 2-1 voor de amateurs; opvallend.
    Van wat ik begrepen heb deden diverse jongens van dat team afgelopen zaterdag ook mee met het Zeeuws elftal tegen Feyenoord. En dat team was echt niet verkeerd. Feyenoord was zwak, maar dat elftal liet ook gewoon goed voetbal zien. 0-2, na een 0-0 ruststand, was helemaal geen gekke uitslag. Sterker, de Zeeuwen hadden recht op minimaal een goal. Dus wellicht is GOES gewoon zeer sterk, dit seizoen.

Hebben wij weer.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    En Dalfsen had op zondag moeten voetballen; dan hadden ze zeker gewonnen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Van wat ik begrepen heb deden diverse jongens van dat team afgelopen zaterdag ook mee met het Zeeuws elftal tegen Feyenoord. En dat team was echt niet verkeerd. Feyenoord was zwak, maar dat elftal liet ook gewoon goed voetbal zien. 0-2, na een 0-0 ruststand, was helemaal geen gekke uitslag. Sterker, de Zeeuwen hadden recht op minimaal een goal. Dus wellicht is GOES gewoon zeer sterk, dit seizoen.
    AZ speelt donderdag tegen dat Zeeuwse Elftal. Dat is dus geen amateur-elftal waar je een grote uitslag tegen neer kan zetten.

Forum Rechten