Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 53

Onderwerp: De Indelingen

De Indelingen

Omdat het leuk blijft om kaartjes te maken. De 1e klasse op zondag wordt wel een leuke puzzel. De clubs zijn namelijk erg sterk geclusterd. In Noord komt dat bijvoorbeeld prima uit (exact 14 clubs), maar in het westen zijn er 26 (of 25 als DEM promoveert) clubs er is er dus een tekort van twee clubs. Het kan bijna niet anders of daar zullen twee (of drie) West-Brabantse clubs moeten aanschuiven. Ook in de regio Nijmegen/Betuwe zijn te veel clubs. Die moeten verdeeld worden over twee afdelingen.

voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6119640
    Vorig jaar hadden ze in zondag 1B ook een vreemde eend in de bijt met Hoogland, dus mogelijk zoeken ze ook weer iets in die hoek ipv Brabant?

En verder, kaartjes!

Ja, maar er zit dus niets in die hoek. En WAVV en Leones doorsturen naar 1B lijkt ook niet echt logisch.

Ik denk dat Leones en WAVV in Oost komen en er vanuit regio Nijmegen nog meer richting Zuid 1 wordt geschoven.

Op 2 juli worden de indelingen voor de topamateurs bekend gemaakt: https://twitter.com/KNVB/status/1009362115738718208

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Ik denk dat Leones en WAVV in Oost komen en er vanuit regio Nijmegen nog meer richting Zuid 1 wordt geschoven.
    Dat kan ook. Ik heb nu de Wijchense clubs naar Zuid I gestuurd. Gevoelsmatig liggen Wageningen en - met name - Beneden Leeuwen meer in de richting van Zuid I dan Nijmegen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6119640
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Op 2 juli worden de indelingen voor de topamateurs bekend gemaakt: https://twitter.com/KNVB/status/1009362115738718208
    Goede vraag! 2 juli, da's een maandag toch? Mooi om de week mee te starten dan tegen die tijd.

Yes, en ik hoorde 30 juni de loting van de KNVB beker.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6119640
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Yes, en ik hoorde 30 juni de loting van de KNVB beker.
    Okee, zou niet onlogisch zijn. Wordt dan wel tijd dat de KNVB de uitnodigingen verstuurt of ze doen het dit jaar anders.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Omdat het leuk blijft om kaartjes te maken. De 1e klasse op zondag wordt wel een leuke puzzel. De clubs zijn namelijk erg sterk geclusterd. In Noord komt dat bijvoorbeeld prima uit (exact 14 clubs), maar in het westen zijn er 26 (of 25 als DEM promoveert) clubs er is er dus een tekort van twee clubs. Het kan bijna niet anders of daar zullen twee (of drie) West-Brabantse clubs moeten aanschuiven. Ook in de regio Nijmegen/Betuwe zijn te veel clubs. Die moeten verdeeld worden over twee afdelingen.

Nu DEM is gepromoveerd zal FC Boshuizen dus wel naar A gaan en Moerse Boys naar B. Hebben de Brabantse clubs in ieder geval smart te delen met zijn drieën.

Forum Rechten