Pagina 85 van de 85 EersteEerste ... 3575838485
Resultaten 841 tot 845 van de 845

Onderwerp: Zondag derde divisie 2018/2019

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6689542
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Kut, ik zag Polman te laat. Ach, Koc heb ik ook wel van kunnen genieten. Vind hem opvallend klein voor een spits zijnde.
    Altijd eerst even goed de opties checken.

Wel eens met Polman of had je liever een andere speler van Blauw Geel gezien?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Altijd eerst even goed de opties checken.

Wel eens met Polman of had je liever een andere speler van Blauw Geel gezien?
    Had op dit moment geen andere kunnen bedenken. Nog een half jaartje van hem genieten, want ik verwacht dat hij naar een andere club gaat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jacco Bekijk Berichten
    fc twente?
    Ik zei het: https://www.twentefans.nl/nieuws/tra...-bij-fc-twente

In die link staat dat Witbreuk stage mag lopen bij Fc Twente.

Een sterke spits weg bij HSC'21 en erbij bij Fc Twente, een win-win situatie! Maar het zal zo'n vaart vast wel niet lopen.
    Laatst gewijzigd door Jacco; Gisteren om 12:41.

Laat hem eerst maar eens Spaans leren, anders kan hij zich niet eens verstaanbaar maken.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Dit geeft maar weer eens aan dat FC Twente een waardeloze scouting heeft. In de regio zitten al jaren tal van dergelijke spelers in de 2e / 3e klasse of desnoods nog bij de jeugdelftallen van grote clubs. Als Twente die nu oppikt als ze tussen de 15 en 18 jaar zijn, dan kunnen ze die nog wat kneden. Nu wachten ze eerst tot ze opvallen, met de kop in de krant staan en de hele regio het erover heeft en pas dan worden ze ook een keer uitgenodigd. Ook in de jongste categorie zijn ze heel passief en zitten ze ook achterover in de leunstoel te wachten tot voetbalscholen ze attenderen op talentjes. Als je het zo blijft doen, dan zullen er ook de komende jaren nog wel veel tropische gelukszoekers voorbij blijven komen.

O ja, Wessel zou op basis van inzet en gedrevenheid nog wel eens een heel eind kunnen komen. Meer drive dan Boere en Oosterwijk bij elkaar in ieder geval.

Forum Rechten