Pagina 87 van de 87 EersteEerste ... 3777858687
Resultaten 861 tot 868 van de 868

Onderwerp: Zondag derde divisie 2018/2019

Dat vooral ja!

Las net een beetje zuur verslag van de ADO'20 website. Er zou onterecht een doelpunt zijn afgekeurd. Volgens HSC-mensen was dat overduidelijk buitenspel en hielden daarom HSC'ers ook al op met voetballen, logisch dat je dan binnen kunt schieten zonder weerstand. Dus niet echt een buitenspeldoelpunt. Verder wordt het zuigen etc. van HSC'ers genoemd. Dat viel ook reuze mee (op de laatste 5 minuten na misschien), vond vooral dat de kleine mannetjes van ADO voortdurend duikelden en zich aanstelden. Dat HSC'21 een penalty moest krijgen (zuivere handsbal van een glijdende verdediger), ADO rood bespaart bleef na natrappen en dat Joost Screever uit de wedstrijd werd geschopt staat dan weer niet in het ADO-verslag. Tja, verliezen is nooit leuk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Ik denk dat hij mij bedoelt. Zou de vlagsignalen gaan turven, maar was me door de wedstrijdspanning ontschoten. Sowieso is er één vlagsignaal geweest en is er één vlagsignaal vergeten.
    Dan was jij het inderdaad.

Dat zijn er dus niet veel. Supporters bij mijn wedstrijd werden helemaal gek van ons gevlag. Heerlijk. Was die gemiste buitenspel met of zonder clubbril op? :P

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6774001
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SC Heerenveen Bekijk Berichten
    Dan was jij het inderdaad.

Dat zijn er dus niet veel. Supporters bij mijn wedstrijd werden helemaal gek van ons gevlag. Heerlijk. Was die gemiste buitenspel met of zonder clubbril op? :P
    Zonder. Want in de wedstrijd dacht ik dat het geen buitenspel was, alleen uit de beelden na afloop bleek van wel. Was bij de tweede goal van onze opponent. Zo zie je maar, het is vaak lastig te beoordelen. In totaal is er denk ik wel vaker gevlagd hoor, maar dit waren de twee opvallendste momenten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    Las net een beetje zuur verslag van de ADO'20 website. Er zou onterecht een doelpunt zijn afgekeurd. Volgens HSC-mensen was dat overduidelijk buitenspel en hielden daarom HSC'ers ook al op met voetballen, logisch dat je dan binnen kunt schieten zonder weerstand. Dus niet echt een buitenspeldoelpunt. Verder wordt het zuigen etc. van HSC'ers genoemd. Dat viel ook reuze mee (op de laatste 5 minuten na misschien), vond vooral dat de kleine mannetjes van ADO voortdurend duikelden en zich aanstelden. Dat HSC'21 een penalty moest krijgen (zuivere handsbal van een glijdende verdediger), ADO rood bespaart bleef na natrappen en dat Joost Screever uit de wedstrijd werd geschopt staat dan weer niet in het ADO-verslag. Tja, verliezen is nooit leuk.
    Dan hoop ik niet dat de twee Quick Boys-aanwinsten ook meededen aan dat duikelen en aanstellen, want dan krijgen ze het nog zwaar in Katwijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Zonder. Want in de wedstrijd dacht ik dat het geen buitenspel was, alleen uit de beelden na afloop bleek van wel. Was bij de tweede goal van onze opponent. Zo zie je maar, het is vaak lastig te beoordelen. In totaal is er denk ik wel vaker gevlagd hoor, maar dit waren de twee opvallendste momenten.
    Oké, ik geloof je haha.

Ik zie op YouTube dat OFC ook de wedstrijd in z'n geheel plaatst, dus ik kan zelf nog mooi buitenspelsituaties terug kijken. Vooral wanneer de rapporteur het ergens niet eens is met mij.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6774001
    Alles op een rijtje:

Speelronde 17

Blauw Geel '38 - JVC Cuijk 0-0
    Dongen - Hercules 0-1
    EVV - HBS 1-1
    GOES - Jong FC Volendam 2-3
    HSC '21 - ADO '20 3-2
    OFC - UNA 3-0
    OJC Rosmalen - Quick '20 2-0
    Quick - Westlandia 0-1
    TEC - OSS '20 1-6

STAND

1. TEC 17-37
    2. Jong FC Volendam 18-36
    3. UNA 18-34
    4. OFC 17-31
    5. OSS '20 18-31
    6. ADO '20 17-29
    7. Dongen 18-27
    8. GOES 16-24
    9. Quick 16-22
    10. HSC '21 17-22
    11. Blauw Geel '38 18-22
    12. Hercules 16-21
    13. EVV 17-20 (-3)
    14. JVC Cuijk 17-20 (-16)
    15. Westlandia 17-19
    16. HBS 17-15
    17. Quick '20 17-14
    18. OJC Rosmalen 17-11

EVV één winstpunt in mindering

Topscorers:

1. Reda Kharchouch (OFC) 18
    2. Serhat Koç (TEC) 15
    3. Jelle Schijvenaars (UNA) 11
    =. Giovialli Serbony (Westlandia) 11
    5. Brian Boogers (UNA) 10
    =. Marc Boshoff (Quick) 10
    =. Erwin Franse (GOES) 10
    =. Tony de Groot (OSS '20) 10
    =. Derry John Murkin (Jong FC Volendam) 10
    =. Jos Peltzer (OSS '20) 10
    =. Wessel Witbreuk (HSC '21) 10

Rob van Sonsbeek (lichtblauw shirt) droeg met twee goals flink bij aan de sensationele overwinning van OSS '20 bij koploper TEC, waardoor hij zelf ook steeg op de topscorerslijst

Is Jos Peltzer de zoon van de gelijknamige oud Cambuur speler?
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6774001
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Is Jos Peltzer de zoon van de gelijknamige oud Cambuur speler?
    Zeker! Dit zorgde nog voor flinke teleurstelling toen TEC tegen Cambuur mocht spelen in de beker, maar Jos junior geen speeltijd kreeg.

https://www.omroepgelderland.nl/nieu...bekerwedstrijd

Forum Rechten