Pagina 126 van de 126 EersteEerste ... 2676116124125126
Resultaten 1.251 tot 1.254 van de 1254

Onderwerp: Zondag derde divisie 2018/2019

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Op de site van Volendam staat dinsdag 9 april. Maar op voetbal.nl staat het vreemd genoeg nog niet.
    Nu ook op voetbal.nl.

Dus dit is het lijstje:
    Nog in te halen:
    15e speeldag:
    Hercules - GOES (22/4)
    16e speeldag:
    Quick'20 - Hercules (28/4)
    OJC Rosmalen - HSC '21 (22/4)
    EVV - ADO'20 (22/4)
    TEC - Quick (22/4)
    HBS - JVC Cuijk (22/4)
    21e speeldag:
    Jong Volendam - Quick gest. 0-1 (9/4)
    24e speeldag:
    EVV - Quick (28-4)
    Hercules - Westlandia (2-5)

De kopstoot die Yorrit Kanters van JVC gaf aan eigen ploeggenoot is hem fataal geworden bij de club. De keeper is niet meer welkom.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    8.11 als in een schaal van 1-10? Lijkt mij netjes hoor. Of word jij ook beoordeeld op een aantal onderdelen, zoals bij scheidsrechters? Heb ik wel eens gehoord van een rapporteur in de bestuurskamer, die zich herinnerde dat hij de te beoordelen scheids de vorige keer een goed cijfer had gegeven op het onderdeel 'volgen'.

Als Fregge er toch niet is, kun je trouwens net zo goed een beetje in het voordeel van die deftige Hagenaars van Quick vlaggen.
    Je begint op 8 en wanneer een onderdeel extra goed beoordeeld wordt kun 8.5 scoren (of zelfs 9), wanneer iets minder goed beoordeeld wordt scoor je daar een 7.5 (of een 7).

Wij worden beoordeeld op Communicatie (duidelijkheid en uitstraling), Fysieke conditie (positie kiezen, volgen en lijnbewaking), Mentale conditie (concentratie en stressbestendigheid), Samenwerking (samenwerking en afstemming), Toepassing overige spelregels (overtredingen, inworp, doelschop en hoekschop) en Buitenspel.

6 onderdelen dus, waarbij de score van Buitenspel 3x mee telt (toch de belangrijkste taak als ASR) en van Fysieke conditie 2x. Met de 8.5 op Fysieke conditie kom ik dan op 73 punten : 9 = 8.11

En dan wordt uiteindelijk bij elke rapporteur gekeken wie daar de beste score heeft gehaald, die krijgt dan 100 punten, de nummer 2 krijgt 90 punten, nummer 3 80 punten, 4 70 punten, etc. etc. En dan gemiddelde van die scores bij al je rapporteurs is je eindscore, daarbij telt de score van de spelregels in augustus ook nog een klein gedeelte mee.

Sorry, ik heb het niet zo op deftig.

Wat ik me dan afvraag; rent zo'n controleur met je mee om te bepalen of je juist zit bij het buitenspel?

Forum Rechten