Pagina 16 van de 16 EersteEerste ... 6141516
Resultaten 151 tot 159 van de 159

Onderwerp: Zondag derde divisie 2018/2019

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6074163
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Ik heb de gids nog nauwelijks ingekeken, maar voor wat betreft HSC'21 lijkt de keus voor Mark Engberink puur gemaakt op basis van zijn profverleden. Is een simpele dienende kracht en allesbehalve een sterspeler. Nou kwam daarvoor het afgelopen seizoen eigenlijk niemand in aanmerking.
    Het lastige is ook wel dat ze elk jaar een ander willen kiezen uiteraard. En er is altijd wel een lichte voorkeur voor spelers met een profverleden, heb ik het idee.

Vanmiddag ook even naar de boekhandel geweest om 'illegaal' even een half uurtje door te bladeren. Moest ook wel gniffelen bij Mark Engberink.
    Zelf zou ik dan voor Job Derksen hebben gekozen, maar inderdaad een echte vedette hebben we niet.

Dus jij staat gewoon ongegeneerd in een winkel een half uur in een blad te lezen omdat je te krenterig bent om zo'n blad gewoon te kopen...
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Dus jij staat gewoon ongegeneerd in een winkel een half uur in een blad te lezen omdat je te krenterig bent om zo'n blad gewoon te kopen...
    Ja en zeker als zo'n blaadje dan ook nog een 10 euro kost; dis is wel 5 bier!!!

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6074163
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    Ja en zeker als zo'n blaadje dan ook nog een 10 euro kost; dis is wel 5 bier!!!
    Dus in Haaksbergen is de gids bijna twee keer zo duur als in de rest van het land?? Dan snap ik wel dat je hem inderdaad niet koopt, da's niet netjes!

Overigens werkte een vriendin van mij ook lange tijd in een boekenzaak en daar hadden ze ook vaak 'tijdschriftgluurders'. Opvallend vaak bij een magazine met een uitvouwposter.

Ah , nu haal ik even Elf en VI door elkaar. De Elf was inderdaad maar 5 euro en de VI een tientje.
    Beide dus wel even bekeken.

Ik heb de VI seizoengids ook gehaald. Stond al mooie foto van derde divisie zondag in waaruit ik kon opmaken dat mijn dichtstbijzijnde club om te vlaggen nog steeds anderhalf uur rijden is hahaha.

Ah, top! Jij hebt de rol van Be Quick 1887 overgenomen. Niks mis mee.

Tegenvaller voor JVC Cuijk: middenvelder Stan Broenland heeft in het oefenduel met Jong NEC zijn arm gebroken. Belangrijkste middenvelder van JVC Cuijk is daardoor groot aantal weken uit de running. Vorig seizoen stond hij een tijdlang langs de kant door een gebroken kaak, opgelopen in de openingswedstrijd tegen Be Quick.

Forum Rechten