Pagina 140 van de 146 EersteEerste ... 4090130138139140141142 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.391 tot 1.400 van de 1459

Onderwerp: Zondag derde divisie 2018/2019

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    Nou, douchen en weer 4 uur in het busje terug. Kansloze 5-1 nederlaag.
    Ploegen onder ons allemaal in de punten vandaag (op Blauw Geel na).
    Van nummer 8 (Quick) t/m nummer 15 (Blauw Geel) zal er dus 1 op de P/D plek komen.
    Kan echt nog alle kanten op.
    Wat is dat voor Randstedelijk gezeur?
    Ben trouwens wel benieuwd wat voor bus dat is want 4 uur rijden is wel heel erg lang.

Groene Scout vast te diep in het glaasje gekeken. Snap ik ook wel na zo'n nederlaag. Klok kijken wordt dan natuurlijk ook een stuk moeilijker. :P

Zo goed als we vorige week waren, zo slecht waren we vandaag. Erg vervelend.

Na het paasweekend (Dongen thuis en OJC uit) móéten we veilig zijn, want de laatste vier wedstrijden kunnen maar zo vier nederlagen opleveren.

Quick'20 behaalde opnieuw één punt. Na wederom een snelle achterstand werd het nog 3-3 en daarna miste Quick'20 een penalty.
    Jammer, in de wedstrijden die Quick'20 niet verliest, zit het ook niet mee.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7345251
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Na het paasweekend (Dongen thuis en OJC uit) móéten we veilig zijn, want de laatste vier wedstrijden kunnen maar zo vier nederlagen opleveren.
    Dongen en OJC moet kunnen. Verder zat het bij HSC volgens mij ook niet echt mee gisteren, als ik de samenvatting op Omroep Zeeland zo zag. Beetje een lullige strafschop tegen en daarna twee fantastische goals, die er niet wekelijks op die manier invliegen. Bizar eigen doelpunt ook van Jesse Bank van GOES trouwens.

Voor de liefhebbers, hier zijn de beelden te zien: https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/...ook-van-HSC-21

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Dongen en OJC moet kunnen.
    OJC is kansloos, want dat is een uitwedstrijd. Het moet dus zaterdag tegen Dongen gebeuren. Die moeten we winnen, anders verwacht ik serieus dat het P/D wordt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Dongen en OJC moet kunnen. Verder zat het bij HSC volgens mij ook niet echt mee gisteren, als ik de samenvatting op Omroep Zeeland zo zag. Beetje een lullige strafschop tegen en daarna twee fantastische goals, die er niet wekelijks op die manier invliegen. Bizar eigen doelpunt ook van Jesse Bank van GOES trouwens.

Voor de liefhebbers, hier zijn de beelden te zien: https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/...ook-van-HSC-21
    Ja, maar los van de wedstrijd van gisteren. We spelen dan nog tegen de kampioenskandidaten UNA en Volendam en de lastige uitwedstrijden bij Westlandia en OSS'20. Het lijkt me handiger het daar niet op aan te laten komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    OJC is kansloos, want dat is een uitwedstrijd.
    We hebben vrij recent nog twee uitwedstrijden gewonnen, hoor.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7345251
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Ja, maar los van de wedstrijd van gisteren. We spelen dan nog tegen de kampioenskandidaten UNA en Volendam en de lastige uitwedstrijden bij Westlandia en OSS'20. Het lijkt me handiger het daar niet op aan te laten komen.
    Oei, da's wel pittig ja. Hoogstens kun je dan hopen dat OSS '20 al klaar is en zich spaart voor de nacompetitie, maar daar zou ik het inderdaad ook niet op aan laten komen. Ben wel heel nieuwsgierig op hoeveel punten de nummer 14 aan het einde van de rit staat.

Forum Rechten