Pagina 52 van de 52 EersteEerste ... 242505152
Resultaten 511 tot 519 van de 519

Onderwerp: Jong Oranje

Toevallig ook dat van de 4 pingels er 3 van linksbenige waren.

Mooie groep zeg. Wat een blijdschap!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Toevallig ook dat van de 4 pingels er 3 van linksbenige waren.
    Die Burger die de eerste nam. Nam ook tegen Ierland en Engeland de eerste. En alle drie superstrak in de hoek. Ik vind dat echt knap. Hoorde ook van Max dat Wonderboy ze veel op strafschoppen heeft laten trainen. Verstandige move.

Jazeker want die keeper dook echt goed naar de hoek en hij schoof er nog mooi langs.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Die Burger die de eerste nam. Nam ook tegen Ierland en Engeland de eerste. En alle drie superstrak in de hoek. Ik vind dat echt knap. Hoorde ook van Max dat Wonderboy ze veel op strafschoppen heeft laten trainen. Verstandige move.
    van Wonderen zei dat dat wel meeviel. Er zijn een aantal jongens die geen druk kennen en een goede trap hebben. Wat hij heeft gedaan is de spelers er bewust van maken dat je niet moet kiezen maar weten waar de bal heen gaat.

Van der Looi gaat Jong Oranje doen.

Penalty's nemen gaat Nederland steeds beter af. Voor het grote Oranje bijna altijd een trauma.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    The Future is ours!
    Dat hoop ik natuurlijk ook, maar van de 2009-generatie (die de finale O17 verloor) is alleen De Vrij doorgebroken...

Forum Rechten