Pagina 42 van de 45 EersteEerste ... 324041424344 ... LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 450

Onderwerp: Classic WK draft: France '98

PES5 weet dat hij nog een keer mag?
    Je hoeft hier niet te komen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6165171
    Hij zit driftig te schuiven met magneetjes op een tactisch bord, vermoed ik. En gelijk heeft hij, alle tijd!

Hij moet waarschijnlijk nog een centrale verdediger. Er is nog steeds een hele goeie niet gekozen...

Spits A.S. uit E. ook nog niet.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6165171
    Snap ik wel, die stond in de schaduw van de kwikzilverachtige M.O.!

Ik doelde op N.N. die speelde bij D. la C. in S.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6165171
    Ja, maar die had de pech dat als de tegenstander er toch langs kwam, elk schot op het doel van D.B. een treffer opleverde.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Ik doelde op N.N. die speelde bij D. la C. in S.
    Haha, die stond ook nog op mijn schaduwlijstje.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    8317912
    Haha. Ook gewoon exact de naam die ik in mijn hoofd had.

Nouredinne Naybet, de man van de mooiste goal ooit in een Europese finale gescoord en leider van de gouden lichting Depor. Hij zal mijn driemans defensie gaan leiden.

1. Unregistere: Zidane, Vieri, Stam, Zanetti, B. Laudrup, Lizarazu, Owen, Köpke, Gamarra, Jonk, Stankovic
    2. Pascallovic: Ronaldo, M. Laudrup, Blanc, Ayala, Albertini, van der Sar, Matthäus, Le Saux, Del Piero, Amor, Reiziger
    3. Maasveld: Bergkamp, Maldini, Beckham, Schmeichel, Jugovic, Ivanov, Lalas, Stoichkov, Djorkaeff, Mijatovic, Petrescu
    4. Batigoal: Batistuta, Thuram, Boban, Petit, Aldair, Taffarel, Zamorano, Cocu, R. De Boer, Heinrich, Bilic
    5. Satyr: Dunga, Desailly, Nesta, Stojkovic, Mihajlović, Chilavert, Solskjćr, Blanco, Möller, Luis Enrique, Ferrer
    6. Janssen: R. Baggio, Verón, Cafú, Hierro, Hagi, Kluivert, Pagliuca, Sensini, Raúl, Kohler, Bjřrnebye.
    7. Makanaky: Roberto Carlos, Davids, Simeone, Scholes, Bierhoff, Henry, Roa, Overmars, Helveg, Popescu, Lebœuf
    8. Max: Rivaldo, Deschamps, Cannavaro, Costacurta, Luis Hernández, Klinsmann, Ortega, G. Neville, Sampaio, Jarni, Barthez
    9. PES5: Suker, F. De Boer, Salas, Prosinecki, Valderrama, Okocha, Denílson, Hadji, Campos, Campbell, Naybet

Forum Rechten