Pagina 38 van de 60 EersteEerste ... 28363738394048 ... LaatsteLaatste
Resultaten 371 tot 380 van de 596

Onderwerp: Classic WK draft: France '98

Classic WK draft: France '98

Na denn, de tactiek moest nog bijna overhoop omdat de twee laatste keuzes voor mijn neus gestolen werden. Gelukkig hebben er toch nog een aantal zitten slapen.

Elk elftal heeft een zaag nodig, iemand die niet kijkt op een gebroken enkel meer of minder en dan het liefst ook nog eentje met een vies hoofd. Je zou door het succes van NL bijna vergeten dat Duitsland gewoon de kwartfinale haalde. Mijn nummer 4 is de Keulse sloper, de man wier autobiografie "An mir kommt keiner vorbei" niet treffender geduid had kunnen worden. Der Kokser oftewel Jürgen Kohler

1. Unregistere: Zidane, Vieri, Stam, Zanetti, B. Laudrup, Lizarazu, Owen, Köpke, Gamarra
    2. Pascallovic: Ronaldo, M. Laudrup, Blanc, Ayala, Albertini, van der Sar, Matthäus, Le Saux, Del Piero
    3. Maasveld: Bergkamp, Maldini, Beckham, Schmeichel, Jugovic, Ivanov, Lalas, Stoichkov, Djorkaeff
    4. Batigoal: Batistuta, Thuram, Boban, Petit, Aldair, Taffarel, Zamorano, Cocu, R. De Boer
    5. Satyr: Dunga, Desailly, Nesta, Stojkovic, Mihajlović, Chilavert, Solskjćr, Blanco, Möller
    6. Janssen: R. Baggio, Verón, Cafú, Hierro, Hagi, Kluivert, Pagliuca, Sensini, Raúl, Kohler
    7. Makanaky: Roberto Carlos, Davids, Simeone, Scholes, Bierhoff, Henry, Roa, Overmars, Helveg, Popescu
    8. Max: Rivaldo, Deschamps, Cannavaro, Costacurta, Luis Hernández, Klinsmann, Ortega, G. Neville, Sampaio, Jarni, Barthez
    9. PES5: Suker, F. De Boer, Salas, Prosinecki, Valderrama, Okocha, Denílson, Hadji, Campos, Campbell
    Laatst gewijzigd door Janssen; 29-06-18 om 09:35.
    Je hoeft hier niet te komen.

Of jij een elftal zonder Duitser zou maken Janssen.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Nog een middenvelder en een verdediger te gaan, ik ga maar snel voor deze Spanjaard, die niet alleen als speler, maar ook als trainer erg succesvol was. 1998 was niet het meest succesvolle toernooi voor de Spanjaarden, iets waar we later de rekening van kregen. Luis Enrique is mijn keus.

1. Unregistere: Zidane, Vieri, Stam, Zanetti, B. Laudrup, Lizarazu, Owen, Köpke, Gamarra
    2. Pascallovic: Ronaldo, M. Laudrup, Blanc, Ayala, Albertini, van der Sar, Matthäus, Le Saux, Del Piero
    3. Maasveld: Bergkamp, Maldini, Beckham, Schmeichel, Jugovic, Ivanov, Lalas, Stoichkov, Djorkaeff
    4. Batigoal: Batistuta, Thuram, Boban, Petit, Aldair, Taffarel, Zamorano, Cocu, R. De Boer
    5. Satyr: Dunga, Desailly, Nesta, Stojkovic, Mihajlović, Chilavert, Solskjćr, Blanco, Möller, Luis Enrique
    6. Janssen: R. Baggio, Verón, Cafú, Hierro, Hagi, Kluivert, Pagliuca, Sensini, Raúl, Kohler
    7. Makanaky: Roberto Carlos, Davids, Simeone, Scholes, Bierhoff, Henry, Roa, Overmars, Helveg, Popescu
    8. Max: Rivaldo, Deschamps, Cannavaro, Costacurta, Luis Hernández, Klinsmann, Ortega, G. Neville, Sampaio, Jarni, Barthez
    9. PES5: Suker, F. De Boer, Salas, Prosinecki, Valderrama, Okocha, Denílson, Hadji, Campos, Campbell
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Hehe, die had ik eigenlijk als rechtshalf maar toen zag ik dat R7 nog vrij was dus spelen we 4-3-3

Trouwens wel vrij bizar dat je in ronde 10 nog steeds wereldtoppers kunt kiezen. Zou je bij het huidige WK niet lukken.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Trouwens wel vrij bizar dat je in ronde 10 nog steeds wereldtoppers kunt kiezen. Zou je bij het huidige WK niet lukken.
    Ja, volgens mij kun je na de Draft nog wel een mooi team kiezen
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9604340
    Wat zijn wereldtoppers? Dan zou Mats Hummels ook een wereldtopper zijn nu.

En je kijkt nu natuurlijk naar iemands totale carričre, terwijl sommige spelers van nu nog aan het begin zitten.

Salas werd later een grote speler in de Serie A en brak door op dit toernooi, maar speelde tijdens het toernooi nog gewoon in Chili.

Hoppakee, nog eentje die nog op mijn shortlist stond. Jörg Heinrich heeft op het WK 1998 op verschillende posities gespeeld, maar vooral als linksback in het Duitse team. Multi-inzetbaar dus, maar ook snel en offensief sterk; de ideale speler in elk team. Na zijn zeer succesvolle tijd in Dortmund zou hij spelen met Batistuta bij Fiorentina.

4. Batigoal: Batistuta, Thuram, Boban, Petit, Aldair, Taffarel, Zamorano, Cocu, R. De Boer, Heinrich
    5. Satyr: Dunga, Desailly, Nesta, Stojkovic, Mihajlović, Chilavert, Solskjćr, Blanco, Möller, Luis Enrique

Zucht, ik ga maar een rechtspoot op links zetten. Of een linksbuiten.

Classic WK draft: France '98

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Zucht, ik ga maar een rechtspoot op links zetten. Of een linksbuiten.
    Daar zijn we veel later mee begonnen. Al hoewel. Cocu als middenvelder linksback.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Forum Rechten