Pagina 37 van de 60 EersteEerste ... 27353637383947 ... LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 370 van de 596

Onderwerp: Classic WK draft: France '98

De polyvalente Deen Thomas Helveg was ploegmaat van spits Bierhoff bij zowel Udinese als AC Milan en vormde een sterk duo op rechts met Martin Jřrgensen bij zowel de nationale ploeg als de club uit Friuli. Had de longen van een paard en kwam graag op. Had een scorend aandeel in de demonstratiepartij tegen Nigeria. Won in 2003 de Champions League.

1. Unregistere: Zidane, Vieri, Stam, Zanetti, B. Laudrup, Lizarazu, Owen, Köpke, Gamarra
    2. Pascallovic: Ronaldo, M. Laudrup, Blanc, Ayala, Albertini, van der Sar, Matthäus, Le Saux, Del Piero
    3. Maasveld: Bergkamp, Maldini, Beckham, Schmeichel, Jugovic, Ivanov, Lalas, Stoichkov, Djorkaeff
    4. Batigoal: Batistuta, Thuram, Boban, Petit, Aldair, Taffarel, Zamorano, Cocu, R. De Boer
    5. Satyr: Dunga, Desailly, Nesta, Stojkovic, Mihajlović, Chilavert, Solskjćr, Blanco, Möller
    6. Janssen: R. Baggio, Verón, Cafú, Hierro, Hagi, Kluivert, Pagliuca, Sensini, Raúl
    7. Makanaky: Roberto Carlos, Davids, Simeone, Scholes, Bierhoff, Henry, Roa, Overmars, Helveg

8. Max: Rivaldo, Deschamps, Cannavaro, Costacurta, Luis Hernández, Klinsmann, Ortega, G. Neville
    9. PES5: Suker, F. De Boer, Salas, Prosinecki, Valderrama, Okocha, Denílson, Hadji
    Laatst gewijzigd door Makanaky; 28-06-18 om 20:26.

http://www.sporting-heroes.net/conte...24248-zoom.jpg

Deze speler opende de score op het WK 1998 en zou daarna nog tweemaal scoren. Drie maal scoren als niet offensieve speler, dat zijn bonuspunten. Speelde in zijn carričre voornamelijk in Brazilië en maar liefst zeven seizoenen in Japan. De man die samen met Deschamps het blok voor de verdediging mag vormen. Ik heb het over niemand minder dan César Sampaio.

1. Unregistere: Zidane, Vieri, Stam, Zanetti, B. Laudrup, Lizarazu, Owen, Köpke, Gamarra
    2. Pascallovic: Ronaldo, M. Laudrup, Blanc, Ayala, Albertini, van der Sar, Matthäus, Le Saux, Del Piero
    3. Maasveld: Bergkamp, Maldini, Beckham, Schmeichel, Jugovic, Ivanov, Lalas, Stoichkov, Djorkaeff
    4. Batigoal: Batistuta, Thuram, Boban, Petit, Aldair, Taffarel, Zamorano, Cocu, R. De Boer
    5. Satyr: Dunga, Desailly, Nesta, Stojkovic, Mihajlović, Chilavert, Solskjćr, Blanco, Möller
    6. Janssen: R. Baggio, Verón, Cafú, Hierro, Hagi, Kluivert, Pagliuca, Sensini, Raúl
    7. Makanaky: Roberto Carlos, Davids, Simeone, Scholes, Bierhoff, Henry, Roa, Overmars, Helveg
    8. Max: Rivaldo, Deschamps, Cannavaro, Costacurta, Luis Hernández, Klinsmann, Ortega, G. Neville, Sampaio

9. PES5: Suker, F. De Boer, Salas, Prosinecki, Valderrama, Okocha, Denílson, Hadji
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9109340
    Ik vul mijn elftal aan met een doelman en een verdediger.

In mijn elftal vol culthelden is er natuurlijk plek voor Jorge Campos. De lenige Mexicaan met de prachtige tenues.

Daarnaast zal Sol Campbell mijn defensie van de nodige kopkracht en duelkracht voorzien.

8. Max: Rivaldo, Deschamps, Cannavaro, Costacurta, Luis Hernández, Klinsmann, Ortega, G. Neville, Sampaio
    9. PES5: Suker, F. De Boer, Salas, Prosinecki, Valderrama, Okocha, Denílson, Hadji, Campos, Campbell

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    Ai, Max pakt precies mijn beoogde balansbewaker weg. Had ik dus verkeerd ingeschat, dacht dat hij nog een rondje kon wachten. Had ik dus beter mijn keeper later kunnen doen....

Ik vond het al wat lang duren voordat Sol Campbell werd gekozen. Was mijn tweede centrale verdediger geweest als ik Costacurta niet had kunnen kiezen. Verder zat ik te twijfelen tussen Campos en de keeper die nu voor mij overblijft.

Gezien ik de laatste ben die nog een doelman kiezen, kies ik eerst mijn linksback en vervolgens mijn doelman. Als ik dan nog tijd heb vandaag, dan presenteer ik gelijk mijn elftal. Janssen, maak jij een topic aan? Hoef ik niet te pielen op mijn telefoon ergens volgende week.

Als linksback kies ik een Kroaat. Hij speelde op het WK als linksback in een viermansverdediging of wingback in een soort van vijfmansverdediging. Buiten het WK om speelde hij ook wel als middenvelder. Voor diverse clubs in Spanje en Italië gespeeld waaronder Real Madrid. Scoorde op het WK zijn enige interland goal, maar dat was dan wel weer de openingstreffer voor de uitzwaai wedstrijd van Duitsland. Ik heb het natuurlijk over Robert Jarni.

Als doelman op dit WK incasseerde hij slechts twee goals in zeven wedstrijden. Komt ongetwijfeld deels door de goede achterhoede voor hem, maar wellicht is de achterhoede net ietsje scherper met deze clown achter hun. Speelde in zijn indrukwekkende carričre voornamelijk voor de drie M's: Marseille, Monaco en Man Utd. Behaalde met die drie teams genoeg prijzen. Maar zijn prestatie bij zijn land Frankrijk is helemaal indrukwekkend. Mocht zowel de wereldbeker omhoog liften als de europesebeker twee jaar later. Werd dit toernooi ook doelman van het toernooi. Won in zijn carričre nog veel meer individuele prijzen. Niemand geeft het graag toe, maar stiekem kon hij best goed keepen. Ik heb het natuurlijk over Fabien Barthez.

8. Max: Rivaldo, Deschamps, Cannavaro, Costacurta, Luis Hernández, Klinsmann, Ortega, G. Neville, Sampaio, Jarni, Barthez
    9. PES5: Suker, F. De Boer, Salas, Prosinecki, Valderrama, Okocha, Denílson, Hadji, Campos, Campbell

Hier alvast een link naar mijn tactiek:

https://www.buildlineup.com/shared/5...8c092e24ab9391
    Laatst gewijzigd door Max; 29-06-18 om 10:56.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Heldkeeper nummer 2!!!!

Nee, niet die achterlijke clown natuurlijk.

Zo, wat is die Jarni laat gekozen zeg. Toch team vh toernooi materiaal. Mijn 10e keus gaat naar:

Een voetballende laatste man en Gheorghe Hagi's zwager is waarschijnlijk Roemenië's bekendste verdediger. Veel aanvallen begonnen bij hem en bovendien was hij gezegend met een groot tactisch in zicht. 4 jaar PSV vindt gevegt ook vast leuk. Gheorghe "Gică" Popescu is mijn man.

7. Makanaky: Roberto Carlos, Davids, Simeone, Scholes, Bierhoff, Henry, Roa, Overmars, Helveg, Popescu
    8. Max: Rivaldo, Deschamps, Cannavaro, Costacurta, Luis Hernández, Klinsmann, Ortega, G. Neville, Sampaio, Jarni, Barthez
    Laatst gewijzigd door Makanaky; 29-06-18 om 08:08.

Ik dacht op één of andere manier dat Jarni al gekozen was, dus koos ik hem maar niet.

Kut, Jarni en Popescu stonden nog bovenaan de lijst, nu moet ik zowaar gaan nadenken.
    Je hoeft hier niet te komen.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    0
    Kut, deel 2.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Forum Rechten