Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 61 tot 69 van de 69

Onderwerp: Champions League 2018-2019

Ik bedoelde rond de eeuw-wisseling uiteraard. Maar goed, het was dus in 2003.

@Forza-AZ: men lootte Q1 om 12.00 en Q2 om 14.00. Ze zeiden dat dat was om te kijken wie geplaatst is. Maar dat hadden ze toch direct al kunnen doen? Want je loot zonder de uitslagen van Q1 te weten, dus weet je wie de geplaatste was in Q1, en daar loot je mee verder. Toch? Of zie ik iets over het hoofd?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Ajax heeft toch rond de jaarwisseling tegen stadsgenoot Grazer AK gespeeld in de CL-voorronde? Uit winst en thuis gelijkspel dacht ik.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Uit en thuis gelijk dacht ik, won Ajax (thuis) na verlenging door een benutte penalty. Ben ik heen geweest.
    Dat was toch met Kollmann bij de Oostenrijkers in de spits, die later naar FC Twente ging?

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5792912
    Sturm80?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Dat was toch met Kollmann bij de Oostenrijkers in de spits, die later naar FC Twente ging?
    Dacht dat die bij FC Kӓrnten speelde, tegenstander van Feyenoord.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Klopt, die scoorde toen de 1-1.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    @Forza-AZ: men lootte Q1 om 12.00 en Q2 om 14.00. Ze zeiden dat dat was om te kijken wie geplaatst is. Maar dat hadden ze toch direct al kunnen doen? Want je loot zonder de uitslagen van Q1 te weten, dus weet je wie de geplaatste was in Q1, en daar loot je mee verder. Toch? Of zie ik iets over het hoofd?
    Ze moesten de groepen nog indelen zodat clubs uit "rivaliserende landen" niet tegen elkaar konden loten.

Oekraïne-Rusland is bekend daarin, maar nu nog niet van toepassing. Hetzelfde geldt echter voor meer combinaties:

-Servië - Kosovo
    -Bosnië - Kosovo
    -Armenië - Azerbeidzjan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza AZ Bekijk Berichten
    Ze moesten de groepen nog indelen zodat clubs uit "rivaliserende landen" niet tegen elkaar konden loten.

Oekraïne-Rusland is bekend daarin, maar nu nog niet van toepassing. Hetzelfde geldt echter voor meer combinaties:

-Servië - Kosovo
    -Bosnië - Kosovo
    -Armenië - Azerbeidzjan
    Aha. Dank.
    Ik zag idd dat ze met 'groepen' werkten. Dat was voor het eerst in de CL voorronde. Hoe losten ze dat andere jaren dan op, want toen had het toch ook wel eens Servië - Kosovo ofzo kunnen worden?
    En had er dan niet gewerkt kunnen worden met doorschuiven? Zo van: als het Servië - Kosovo wordt dan schuift de laatstgelote door naar de volgende wedstrijd. Zo loten ze volgens mij ook wel eens bij de KNVB beker als de Europese ploegen elkaar niet mogen loten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    En had er dan niet gewerkt kunnen worden met doorschuiven? Zo van: als het Servië - Kosovo wordt dan schuift de laatstgelote door naar de volgende wedstrijd. Zo loten ze volgens mij ook wel eens bij de KNVB beker als de Europese ploegen elkaar niet mogen loten.
    Dat had inderdaad gekund ja. Dat deden ze vorige week wel bij de loting voor de kwalificatieronde van de EL om clubs uit hetzelfde land uit elkaar te halen. En vandaag ook bij de loting voor de 2e voorronde EL (kampioenenronde) om Kosovo en Servië/Bosnië uit elkaar te houden.

Bij de andere lotingen willen ze blijkbaar het eenvoudiger houden tijdens de loting zelf, en dat probleem al van te voren op te lossen door het indelen in meerdere groepen.

Forum Rechten