Pagina 56 van de 56 EersteEerste ... 646545556
Resultaten 551 tot 557 van de 557

Onderwerp: Champions League 2018-2019

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Zo doe je als Brugge zijnde twee keer aardig mee, blijf je toch telkens met lege handen achter. Al had ik vanavond nooit echt het gevoel dat ze daadwerkelijk wat zouden halen tegen een wederoom leep Atlético. De wedstrijden tegen Monaco worden cruciaal. Gezien de huidige vorm van Monaco, is dat ook geen onhaalbare opgave.

Die keeper van de Spurs is nog dommer dan Zoet.

Wat een fantastische goal van Groeneveld. Blijft bijzonder dat hij in één keer die stap van NEC naar Club kan zetten.

Bij Paris SG heb ik altijd het idee dat ze hun beste wedstrijden in de groepsfase spelen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Wat een fantastische goal van Groeneveld. Blijft bijzonder dat hij in één keer die stap van NEC naar Club kan zetten.

Bij Paris SG heb ik altijd het idee dat ze hun beste wedstrijden in de groepsfase spelen.
    Dit PSG met Neymar en Mbappe heeft tot nu toe dan ook slechts twee post-groepsfase wedstrijden gespeeld, en dat meteen tegen Ronaldo Madrid. Dat ken dan gebeuren he .
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Van zodra ze tegen een echte topclub spelen, vliegen ze er uit.

Het is gewoon de sterkste ploeg, Neymar, Cavani én Mbappe...kom op, als je dit niet wint heb je echt wat uit te leggen.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Forum Rechten