Pagina 1 van de 35 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 346

Onderwerp: CL Draft

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9109340

CL Draft

- Je meldt je hier in dit topic aan.
    - Als de 10 beschikbare plekken bezet zijn, ga ik loten voor de keuzevolgorde.
    - De nummer 1 maakt een keuze uit de spelers van de selecties van de clubs uit de poulefase van de CL van dit seizoen. Dan de nr 2, 3 etc etc. De nr 10 mag tweemaal kiezen en dan gaan we weer omhoog via 9 en 8 naar 1.
    - Aan het einde van de rit, hebben we allemaal 11 spelers, waarmee we een elftal presenteren aan elkaar.
    - Hierna volgt er een stemronde. Iedereen mailt zijn punten naar JMD. Je geeft jezelf 1 punt en het beste team volgens jou 10 punten. Het onafhankelijke jurylid telt de punten op en maakt de uitslag bekend.
    - Je hebt geen beperkingen qua keuzes, behalve dat iedere speler natuurlijk maar één keer gekozen mag worden.
    - Je moet bij elke keuze een foto toevoegen en je speler kort presenteren aan de rest.
    - Je uiteindelijke formatie moet een gangbare voor de eredivisie zijn, dus geen 235 of andere gekkigheden.
    - Als je beurt geweest is, stuur je de volgende in de rij even een pb dat het zijn beurt is. Probeer het tempo erin te houden, ter verhoging van de spelvreugde.

Who's in?

1: PES5

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    254
    Is het de bedoeling om een zo sterk mogelijk team te maken met de spelers die dit jaar in de CL hebben gespeeld?

2: Satyr
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

3: Maasveld

4: Jamel

Doen we bij deze dat je maximaal 1 speler per club mag kiezen?

Even een bericht van mij: is het niet logischer om het beste team 9 pt te geven en dan t/m 1. En dan jezelf gewoon helemaal niet in je puntenverdeling zetten...

5: Wigboldus
    We zien de dingen niet zoals ze zijn, maar zoals wij zijn.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6012952
    Ja, dan wil ik het ook wel een keer proberen!

En ik ook!

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    254
    5: Wigboldus
    6: Unregistere
    7: Batigoal
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Forum Rechten