Pagina 16 van de 35 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 346

Onderwerp: CL Draft

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Oeps, ik had Godin, maar die was al gekozen.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9604340
    Ik pak de volgende centrale verdediger. Dit is momenteel de meest gewilde verdediger in de Premier League. Hij is lang, snel, sterk en voetbalt uitstekend mee. Toby Alderweireld paste zich moeiteloos aan in de PL en is nu klaar voor de stap naar de absolute wereldtop. Ook bij België is deze scorende verdediger een rots in de branding. Samen met Van Dijk heb ik zo een uitstekend centraal duo, dat voor geen enkele aanvaller schrik hoeft te hebben.

alderweireld.jpg

1: Satyr: Messi (BAR), Cavani (PSG), Aguero (MCI), Courtois (CHE), Telles (POR), Boateng (BAY), Koulibaly (NAP)
    2: PES5: Ronaldo (RMA), Lewandowski (BAY), Virgil van Dijk (LIV), Kanté (CHE), Silva (MCI), Busquets (BAR), Alderweireld (TOT)

3: Unregistere: Salah (LIV), Alisson Becker (ROM), Suarez (BAR), Danilo (MCI), Thiago Alcántara (BAY), Modric (RMA)
    4: Janssen: Griezmann (ATM), Eriksen (TOT), Chiellini (JUV), Alba (BAR), Dzeko (ROM), Varane (RMA)
    5. Batigoal: Firmino (LIV), Isco (RMA), Ederson (MCI), Alaba (BAY), Umtiti (BAR), Koke (ATM)
    6: zwammy: de Bruyne (MCI), ter Stegen (BAR), Mané (LIV), Godín (ATM), Kroos (RMA) , Higuaín (JUV)
    7: Jamel: Kane (TOT), Marcelo (RMA), Buffon (JUV), Kimmich (BAY), Pique (BAR), Mbappé (PSG)
    8: Wigboldus: De Gea (MNU), Neymar (PSG), Iniesta (BAR), Hazard (CHE), De Rossi (ROM), Alex Sandro (JUV)
    9: Maasveld: Oblak (ATM), Ramos (RMA), Alves (PSG), Dybala (JUV), Coutinho (LIV), Aubameyang (DOR)

Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Ja, die had ik ook op de shortlist, maar vond Koulibaly beter bij Boateng passen
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    -

PES5, krijg een koortslip!

Shit worden even 2 verdedigers van mijn shortlist geplukt!

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Goed, nu mijn middenveld de grote rondo speelt, is het tijd weer even aan de achterhoede te denken. Te beginnen in het centrum. Daar kies ik voor een 24-jarige Braziliaan. AS Roma haalde hem in 2012 naar Europa, een jaar later kocht Paris Saint-Germain hem al voor het tienvoudige. Ze noemden hem toen nog 'de kleine Thiago Silva', maar deze snelle, sterke en met een goede kopkracht gezegende verdediger groeide alleen maar door. Inmiddels ook een vaste waarde voor zijn land, hij droeg zelfs al eens de aanvoerdersband. Natuurlijk had zijn landgenoot en ploegmakker ook gekund, maar met het oog op de toekomst wordt het Marquinhos.

1: Satyr: Messi (BAR), Cavani (PSG), Aguero (MCI), Courtois (CHE), Telles (POR), Boateng (BAY), Koulibaly (NAP)
    2: PES5: Ronaldo (RMA), Lewandowski (BAY), Virgil van Dijk (LIV), Kanté (CHE), Silva (MCI), Busquets (BAR), Alderweireld (TOT)
    3: Unregistere: Salah (LIV), Alisson Becker (ROM), Suarez (BAR), Danilo (MCI), Thiago Alcántara (BAY), Modric (RMA), Marquinhos (PSG)
    4: Janssen: Griezmann (ATM), Eriksen (TOT), Chiellini (JUV), Alba (BAR), Dzeko (ROM), Varane (RMA)
    5. Batigoal: Firmino (LIV), Isco (RMA), Ederson (MCI), Alaba (BAY), Umtiti (BAR), Koke (ATM)
    6: zwammy: de Bruyne (MCI), ter Stegen (BAR), Mané (LIV), Godín (ATM), Kroos (RMA) , Higuaín (JUV)
    7: Jamel: Kane (TOT), Marcelo (RMA), Buffon (JUV), Kimmich (BAY), Pique (BAR), Mbappé (PSG)
    8: Wigboldus: De Gea (MNU), Neymar (PSG), Iniesta (BAR), Hazard (CHE), De Rossi (ROM), Alex Sandro (JUV)
    9: Maasveld: Oblak (ATM), Ramos (RMA), Alves (PSG), Dybala (JUV), Coutinho (LIV), Aubameyang (DOR)

De aanvoerder van FC Utrecht is weer aan de beurt!
    Laatst gewijzigd door Unregistere; 23-05-18 om 16:50.

Goede backs zijn schaars dus ik kies voor de beste rechtsback ter wereld. Ooit een blok beton met 120 km/h langs de zijlijn zien vliegen? Kijk dan maar wat wedstrijden van Manchester City terug. Uitgeroepen tot beste rechtsback in de Premier League dit seizoen en stond ook in de CL zijn mannetje.

Kyle Walker

3: Unregistere: Salah (LIV), Alisson Becker (ROM), Suarez (BAR), Danilo (MCI), Thiago Alcántara (BAY), Modric (RMA), Marquinhos (PSG)
    4: Janssen: Griezmann (ATM), Eriksen (TOT), Chiellini (JUV), Alba (BAR), Dzeko (ROM), Varane (RMA), Walker (MCI)
    Je hoeft hier niet te komen.

Mijn centrumverdediging is compleet met een vaste kracht van het verdedigend al jaren sterke Juventus. Ik ga voor Mehdi Benatia, de ervaren sterke verdediger.

4: Janssen: Griezmann (ATM), Eriksen (TOT), Chiellini (JUV), Alba (BAR), Dzeko (ROM), Varane (RMA), Walker (MCI)
    5. Batigoal: Firmino (LIV), Isco (RMA), Ederson (MCI), Alaba (BAY), Umtiti (BAR), Koke (ATM), Benatia (JUV)

CL Draft

Dit is trouwens de laatste keer dat ik meedoe. Als je 's avonds in bed aan opstellingen ligt te denken weet je dat je te ver gegaan bent.
    Je hoeft hier niet te komen.

Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Dat jij met Walker komt was mijn breaking point
    -
    -

Forum Rechten