Pagina 1 van de 93 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 922

Onderwerp: Saté WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

Saté WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

Zondag trouwens de opening van het Saté WK Feest (topic), vraag me af of we 32 deelnemers halen, maar dat zien we dan wel weer.
    Dus denk maar vast na over welk land je wil.

Laatst gewijzigd door Abubakari; 10-05-18 om 15:23.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6165171
    Dat weet ik al, maar mag pas maandag kiezen zeker?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Dat weet ik al, maar mag pas maandag kiezen zeker?
    zwammy gaat naar Kroatië, die komt uit Brabants Kroatië, dus er liggen al wat zaken vast.

Zelf ben ik er nog niet uit. Ik kan als nummer twee van het Saté-K overal wel terecht, dus da's keuze zat.
    Wie het Saté-K won? Dat was Susa.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6165171
    Okee, dan wacht ik wel even af. Verwacht dat het land van mijn keuze niet heel snel weg zal zijn, al weet je het nooit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Godsamme... SPANNEND!!!!

Mocht het zondag mis gaan, dan mogen jullie rustig weten dat dat oprecht invloed gaat hebben op mijn humeur.

Maandag trouwens de opening van het Saté WK Feest (topic), vraag me af of we 32 deelnemers halen, maar dat zien we dan wel weer.
    Dus denk maar vast na over welk land je wil.
    Ik ben benaderd door Saténemarken. En ik heb je gezegd want ik werk graag samen met Sateriksen.

Marokko wilt mij als trainer coach

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    zwammy gaat naar Kroatië, die komt uit Brabants Kroatië, dus er liggen al wat zaken vast.

Zelf ben ik er nog niet uit. Ik kan als nummer twee van het Saté-K overal wel terecht, dus da's keuze zat.
    Wie het Saté-K won? Dat was Susa.

Ik wilde net zeggen, maar dat is al bekend dus. Het is natuurlijk ook niet verrassend dat ik tijdens het SK daadwerkelijk ook in Kroatië zit, die weten wel hoe ze een coach moeten paaien.

Ik ben benaderd door Satunésië.

Bij mij werken (zijn aanwezig) veel Polen die hebben mij gevraagd of ik dat team onder mijn hoede wil nemen anders komt er niets van terecht volgens hun.

Ik ben door Vlad benaderd of ik de Russen aan de victorie wil helpen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Forum Rechten