Pagina 79 van de 93 EersteEerste ... 2969777879808189 ... LaatsteLaatste
Resultaten 781 tot 790 van de 922

Onderwerp: Saté WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reinoud Bekijk Berichten
    Het zit Satéverige voorlopig nog niet tegen. Inschatting is dat er tegen Engeland ook zeker mogelijkheden liggen.

Even voor de zekerheid. Gaat om stand na 90 minuten (inc. blessuretijd)
    Gefeliciteerd met de zege! Wij hebben ons niveau niet kunnen halen. De spanning is België wederom te veel geworden in een kwartifnale.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fortuna1987 Bekijk Berichten
    Van harte zwammy, een scorend zwak toernooi voor España, maar toch de kwartfinale gehaald, het hoogst haalbare blijkbaar.
    Dank. Goed, 1 extra doelpuntje van Colombia en jij had gewonnen. Zoveel scheelde het allemaal niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Susa Bekijk Berichten
    Dammm helaas hier eindigt het voor Marokko!!

Wel een prima toernooi en de welgemeende felicitaties aan mijn Portugese Amigo!!

Pak de Cup dan ook maar!!
    Muito obrigado

Manman, ik ben nog steeds aan het herstellen.

Maar wij hebben nog een frontje hoor, je staat 1 op de topscorerslijst en ik twee...en dat vind ik zo ontiegelijk belangrijk he...we zijn nog niet klaar dus.

En nu Kroatië, volgens mijn verkenners een zeer ervaren reus en wordt dit mijn zwaarste wedstrijd ooit (!). Dat is dan niet best want ik heb toch alweer twee keer verloren op het toernooi. De twee verkenners heb ik inmiddels dus ook op vakantie gestuurd, naar de Azoren, op het meest afgelegen eiland.

Ik ben mijn strategie nog aan het bepalen. Dat wordt een latertje vanavond.

( als ik het niet vergeet )
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reinoud Bekijk Berichten
    Even voor de zekerheid. Gaat om stand na 90 minuten (inc. blessuretijd)
    Klopt.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door U.G. Bekijk Berichten
    49 Frankrijk-Argentinië 1-0
    50 Spanje-Rusland 1-0
    51 Uruguay-Portugal 0-1
    52 Kroatïe-Denemarken 1-0
    53 Brazilië-Mexico 1-0
    54 België -Japan 1-0
    55 Zwitserland-Zweden 0-0
    56 Colombia- Engeland 1-1
    U.G. gaat verder vanuit een gesloten verdediging met weinig doelpunten zie ik.
    Tip, draai URU-POR om, dat gaat namelijk 1-0 voor Uruguay worden.

Sowieso is 1-0 weer uit de mode sinds die ronde waarin ik 10x 1-0 voorspelde.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Gaat het aardig, blijken de basisspelers in de rust gewoon naar het nabijgelegen strand te zijn gegaan! Nogal wiedes dat het team van de Satéyatollah eenvoudig wist te winnen van de Samba(l) Brazilianen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    U.G. gaat verder vanuit een gesloten verdediging met weinig doelpunten zie ik.
    Tip, draai URU-POR om, dat gaat namelijk 1-0 voor Uruguay worden.

Sowieso is 1-0 weer uit de mode sinds die ronde waarin ik 10x 1-0 voorspelde.

Nee hoor, forget about it !

Nu krijgen ze tegenstand.

Mijn Uruguayaanse collega is er 100% zeker van. Enige land wat ie vreesde was Duitsland want die kunnen (KONDEN! HA!!!) slecht spelen en dan 15 tellen voor tijd toch nog winnen. Van Portugal noch Spanje was hij onder de indruk, makje 1-0. Om over Argentinië of Frankrijk maar te zwijgen, "laat maar komen". Het leuke is dat ik morgennacht met hem werk, verder discussiëren over hoe saai Uruguay speelt terwijl hij geen verkeerd woord over Uruguay wil horen en overal wel een smoes voor heeft. Nu al zin in. Maar ik heb Uruguay wel op winst. De sinaasappel die Ronaldo heet is uitgeperst. Suarez heeft nog wat over. 1-0 maken, boel op slot en Adeus Portugal.

Ja van mij hoeft het niet, van mij mag Portugal door, maar het is niet anders.
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Mijn Uruguayaanse collega is er 100% zeker van. Enige land wat ie vreesde was Duitsland want die kunnen (KONDEN! HA!!!) slecht spelen en dan 15 tellen voor tijd toch nog winnen. Van Portugal noch Spanje was hij onder de indruk, makje 1-0. Om over Argentinië of Frankrijk maar te zwijgen, "laat maar komen". Het leuke is dat ik morgennacht met hem werk, verder discussiëren over hoe saai Uruguay speelt terwijl hij geen verkeerd woord over Uruguay wil horen en overal wel een smoes voor heeft. Nu al zin in. Maar ik heb Uruguay wel op winst. De sinaasappel die Ronaldo heet is uitgeperst. Suarez heeft nog wat over. 1-0 maken, boel op slot en Adeus Portugal.

Ja van mij hoeft het niet, van mij mag Portugal door, maar het is niet anders.
    Dank je voor je uitweiding Cool story bro

Maar het is allemaal best heel simpel. Ik heb respect voor Uruguay, dat ten eerste, maar er is écht geen fucking way..dat wij na 17 ongeslagen wedstrijden in drie achteréénvolgende landentoernooi waarin we o.a. speelden tegen Spanje, Frankrijk, Chili, Mexico en Kroatië nu gaan verliezen op mijn verjaardag van hún ! Het is en blijft voetbal maar, ja, poepie..alleen omdat ze winnen van een Salah-loze Egypte en Rusland.

Ik ga nu lekker de avond in, e mañana breng ze maar hoor...we zullen het beleven. Ik zal aan jullie denken

Komt nog eens bij dat mijn voorspellingen dit WK vrijwel nooit uitkomen, dus succes verzekerd voor Portugal. (Geen dank).
    Fred Cole

Forum Rechten