Pagina 74 van de 93 EersteEerste ... 2464727374757684 ... LaatsteLaatste
Resultaten 731 tot 740 van de 922

Onderwerp: Saté WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

Genot! Hele wedstrijd net niet en toeslaan in de laatste fase. Kwartfinale! Engeland!

De vorm van de 1e ronde helemaal kwijt. Gefeliciteerd Kielse Rat!
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Nog 2 niet voorspellers van de kwartfinales :

SC Heerenveen
    Jamel
    Laatst gewijzigd door FC Zwolle Ole; 27-06-18 om 12:03.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reinoud Bekijk Berichten
    +1

Hopelijk hebben de Belgen hun kruit al verschoten in de 1/8e finales. Satéverige is zonder heel veel energie door richting de kwart gegaan. Gezien de loting wel gunstig dat we eerste in de poule zijn geworden.
    We hebben de boel achterin goed dichtgehouden en in een sterk slot vlot afstand kunnen nemen. Deze lijn moeten we kunnen doortrekken naar de kwartifnale.

Voor de 3e keer dit toernooi een winst in de slotfase weggegeven. De Kroketgoden zijn Samba(l) Brazil niet gunstig gezind.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Dat kan ik mij voorstellen. Sterker nog, ik had vrijwillig nooit meer een kroket gegeten laat staan met saté ( wat eigenlijk pindasaus is ).
    Te weinig Satékroketten gegeten tijdens dit wk is precies de reden dat het niet loopt.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Ik wilde een samenvatting plaatsen van Servie - Mexico maar die kwam niet door de filter. Daarom een schematische weergave.

Je hoeft hier niet te komen.

Je hebt zoveel gezopen dat je per ongeluk (?) Magikan in zijn reet geneukt hebt?
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Je hebt zoveel gezopen dat je per ongeluk (?) Magikan in zijn reet geneukt hebt?
    Figuurlijk ja.
    Je hoeft hier niet te komen.

Forum Rechten