Pagina 73 van de 93 EersteEerste ... 2363717273747583 ... LaatsteLaatste
Resultaten 721 tot 730 van de 922

Onderwerp: Saté WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Zo, dat ging vlot.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt
    Ik wil geen ouwe koeien uit de sloot halen, maar als Abu niet voor het grote geld was gegaan was hij gewoon met de beker naar huis gegaan.
    Het is al laat, waar heb je het over cq wat bedoel je?
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Het is al laat, waar heb je het over cq wat bedoel je?
    Dat je Brazilië hebt laten lopen. Je had Janssen totaal weggespeeld, maar koos voor een ander land.
    Dat kan alleen maar een geld kwestie zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Lul
    +1

Hopelijk hebben de Belgen hun kruit al verschoten in de 1/8e finales. Satéverige is zonder heel veel energie door richting de kwart gegaan. Gezien de loting wel gunstig dat we eerste in de poule zijn geworden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Dat je Brazilië hebt laten lopen. Je had Janssen totaal weggespeeld, maar koos voor een ander land.
    Dat kan alleen maar een geld kwestie zijn.
    De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik met mijn scores op 0 uit 3 uit was gekomen als ik bij Brazilië was gebleven.
    Het was gewoon bar en boos (en dat is het nog steeds, 3-1 van Fryslan winnen is ook niet iets om juichend de straat mee op te gaan).
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Merde, waarom moet die klote Perisic in blessuretijd nog de 1-2 voor Kroatië binnenschieten???

Gefeliciteerd zwammy!

Ik zag het, mooi voor zwammic dat uitgerekend een Kroaat hem vlak voor tijd naar de winst schiet.
    Fred Cole

De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik met mijn scores op 0 uit 3 uit was gekomen als ik bij Brazilië was gebleven.
    Het was gewoon bar en boos (en dat is het nog steeds, 3-1 van Fryslan winnen is ook niet iets om juichend de straat mee op te gaan).
    Dat kan ik mij voorstellen. Sterker nog, ik had vrijwillig nooit meer een kroket gegeten laat staan met saté ( wat eigenlijk pindasaus is ).

Zuid-Kroket 2
    Satitsörland 1

Ze waren weer duur, die satékroketten. Tegenstander Satitsörland blijkt het toch liever bij zijn satérösti te houden.
    Eredivisiekenner: vergeet niet een voorspelling te plaats voor de speelronde 5 (start: zaterdag 18:30)
    Wielerkenner: Vergeet niet een team te plaatsen voor de GP Montreal! Volg de standen van La Vuelta!!
    TETO: de WTA finale begint op 21 oktober.
    Schaatskenner: topic voor seizoen 2018/19 is geopend. Er kan over de opzet worden gepraat. Het WCKT start 2 november.
    Eredivisie Eindstandvoorspellingen: geen mededelingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Merde, waarom moet die klote Perisic in blessuretijd nog de 1-2 voor Kroatië binnenschieten???

Gefeliciteerd zwammy!
    Dank, spannende pot en ik zie dat mijn tussentijdse verhuizing naar Kroatië ons geen windeieren legt.

Ik zag het, mooi voor zwammic dat uitgerekend een Kroaat hem vlak voor tijd naar de winst schiet.
    Ik had nog gedacht mijn voorspelling aan te passen op de vooraf afgesproken gelijkspelletjes maar besloten dit niet te doen. Deze 1-2 maakt wel de Kroket af zeg. Ik juichte nog harder dan de Kroaten waar ik mee keek

Forum Rechten