Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 58

Onderwerp: De Fortuna Sittard selectie, 2018/2019

Niveautje Norbert Alblas.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Wie?
    Je hoeft hier niet te komen.

Dat zegt dus genoeg.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Haha, een heel stel exoten waar werkelijk nog nooit iemand van gehoord heeft presenteren maar dan zodra er een naam voorbij komt waar nog wel eens iemand van gehoord heeft "wie?" roepen.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Haha, een heel stel exoten waar werkelijk nog nooit iemand van gehoord heeft presenteren maar dan zodra er een naam voorbij komt waar nog wel eens iemand van gehoord heeft "wie?" roepen.
    Onze vriendelijke vriend hoort een naam waarvan ie zelf ook wel weet dat ie bij Ajax vandaan komt, dat triggert een geforceerd gevoel van willen afzetten en het gemaakte "wie?" komt eruit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Onze vriendelijke vriend hoort een naam waarvan ie zelf ook wel weet dat ie bij Ajax vandaan komt, dat triggert een geforceerd gevoel van willen afzetten en het gemaakte "wie?" komt eruit.
    Ik ben niet jouw vriend kneus en ik heb geen idee wie Norbert Alblas is.
    Je hoeft hier niet te komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Niveautje Norbert Alblas.
    Nog minder zelfs. Stond bij Jong Ajax onder hem in de pikorde.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Ik ben niet jouw vriend kneus en ik heb geen idee wie Norbert Alblas is.
    Ik dacht al dat het zo was, maar bedankt voor het bevestigen.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    4000000
    Dit gaat nergens over...

Dit topic heeft even op slot gezeten en Janssen is verdwenen, maar dat betekent niet dat Fortuna Sittard heeft stilgezeten! Na een Portugees, een Italiaanse Belg, een Amerikaan, een Marokkaanse Belg, 2 Venezuelanen en een Hongaar heeft Fortuna nu een keeper uit Moldavië, een middenvelder uit Senegal en een middenvelder uit Australië gehaald. Bont gezelschap in Limburg komend seizoen!

Forum Rechten