Pagina 2 van de 23 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 226

Onderwerp: WKE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Kunnen ze zich niet beter terugtrekken? Dit heeft toch helemaal geen zin zo.

Alhoewel, ze zijn natuurlijk al wel zeker van 3 punten tegen HSC thuis.
    In het DVHN stond dat ze overwegen de KNVB te vragen of ze twee of drie klassen lager verder mogen maar dat ze eigenlijk niet eens weten of dat uberhaupt toegestaan is.

Wat blijft er van van WKE over ? Toch zonde. Ik heb te doen met de nieuwe voorzitter Willem Zwikker. Maar als het niet anders kan, dan maar eerst weer gezond worden. De vorige beleidsmakers mogen zich wel eens achter de oren krabben, wat ze de goed willende hebben aangedaan. Sterkte daar, ik mocht er graag komen.

Misschien is er een club in de regio die wil fuseren. (Wellicht Wim Bulten's Pelikaan S.) Net zoals bij FC Chabab. Al weet ik niet precies hoe hoog de schulden op dit moment zijn. Maar dan kunnen ze zelf als gezonde club komend seizoen in de 4e klasse starten. Als ze nu jaar op jaar gaan degraderen, dan is op een gegeven moment ook de aantrekkingskracht compleet verdwenen. Of je dan nog ooit op niveau kunt komen is maar de vraag.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Methone Bekijk Berichten
    Misschien is er een club in de regio die wil fuseren. (Wellicht Wim Bulten's Pelikaan S.) Net zoals bij FC Chabab. Al weet ik niet precies hoe hoog de schulden op dit moment zijn. Maar dan kunnen ze zelf als gezonde club komend seizoen in de 4e klasse starten. Als ze nu jaar op jaar gaan degraderen, dan is op een gegeven moment ook de aantrekkingskracht compleet verdwenen. Of je dan nog ooit op niveau kunt komen is maar de vraag.
    Over een paar jaar is er gewoon een nieuwe zak met geld en begint het weer van voren af aan.

Misschien is er nu al een zakje met geld gevonden:

http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/hend...-van-topklasse

Ik zag het, ja. Het kan elke dag ineens weer anders zijn bij WKE. Gelukkig ook maar, een team dat nul punten haalt hebben we ook niks aan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bqandy Bekijk Berichten
    Misschien is er nu al een zakje met geld gevonden:

http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/hend...-van-topklasse
    Ik had ook al begrepen dat er diverse spelers naar TEVV zouden gaan.

Die zijn gepromoveerd naar de 1ste klasse zondag. Hebben drie senioren teams 1 C elftal en nog een paar teams eronder.

Dus dat daar betaald word lijkt me wel aardig zeker.

Orlando Smeekes vertrekt ook bij WKE. FC Den Bosch pikt de 33 jarige aanvaller voor nog een jaartje op.

Verder schijnt het nog mee te vallen met de complete leegloop. Achter de schermen is hard gewerkt om toch nog een aardige groep bij elkaar te houden / krijgen. Enkele splers die hadden aangekondigd ook te vertrekken blijven uiteindelijk toch. Buiten de club om zullen enkele mensen deze spelers wel iets fijns toestoppen.
    Zo staat het er nu voor:
    Anton Jongsma, Angelo Zimmerman, Kevin Görtz, Jorrit Kunst, Erik Eleveld , Simon IJzerman, Emad Sanafikhah, Wouter Beijering en Robby Holder blijven
    Raymond Beukeveld (HHC Hardenberg), Joost Schrik (FC Emmen A1), Nick de Graaf (SVZW), Henk Bakker (Emmen), Harold Wolters (FC Emmen A1), Maurice Kampman (sv Meppen), Bernando Veenvliet (FC Emmen A1) en Fernando Slagveer (TEVV) komen van buitenaf.
    Toch al een hele aardige groep van 17 spelers. Aanvulling voor de breedte zal dan inderdaad wel komen uit het 2e.

Nergens kan de wereld zo snel veranderen als bij WKE. En dan zijn ze naar eigen zeggen nog bezig met twee spelers "met een absolute meerwaarde".

Als zelfs jongens als Jongsma en De Graaf blijven kan het bijna niet anders dan dat toch weer flink de knip getrokken is.

Forum Rechten