Bekijk Poll Resultaten: PSV - Ajax

Stemmers
16. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Makkie, haal die platte kar maar uit de schuur

8 50,00%
  • Het gat blijft 7 punten

2 12,50%
  • Het gat wordt 4 punten

6 37,50%
Pagina 6 van de 53 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 530

Onderwerp: De wedstrijd PSV - Ajax

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    En AZ moet nog naar Ajax, dat gaan ze ook verliezen, dus het gat is 12 punten en niet meer in te halen..
    Misschien krijgen we nog puntenaftrek als we nog eens een verkeerde speler opstellen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Wolf Bekijk Berichten
    Mocht PSV winnen dan kan AZ het gat met Ajax verkleinen naar 4 punten. Feyenoord zal de 4e plek ook zeker willen stellen.
    Krijg je voor winst tegen Heracles tegenwoordig 4 punten dan?

Als we zelf winnen en Ajax verliest is het gat nog steeds 5 punten (+ doelsaldo). Dat zie ik ons echt niet meer inhalen zelfs als we 29 april winnen in Amsterdam.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Net zoals het gat tussen Liverpool en Chelsea 2 punten is?
    POtentieel was dat idd zo. Het gat was 5 verliespunten met nog een onderlinge confrontatie. Dus precies dezelfde rekensom als het gat tussen AZ en Ajax ja...

POtentieel was dat idd zo. Het gat was 5 verliespunten met nog een onderlinge confrontatie. Dus precies dezelfde rekensom als het gat tussen AZ en Ajax ja...
    Kijk, dat je voor Ajax bent, dat weten we nu onderhand wel. Maar om het PSV-Kampioenstopic te misbruiken om het over het onderlinge geworstel van de minder goden resp. nummer 2 (7 punten achterstand) en nummer 3 (15 punten achterstand) te hebben is enigszins onfatsoenlijk.

Dus eigenlijk staat Ajax maar vier punten achter op PSV?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Dus eigenlijk staat Ajax maar vier punten achter op PSV?
    Tot zaterdag was het verschil maar 1 punt.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakx2.0 Bekijk Berichten
    Kijk, dat je voor Ajax bent, dat weten we nu onderhand wel. Maar om het PSV-Kampioenstopic te misbruiken om het over het onderlinge geworstel van de minder goden resp. nummer 2 (7 punten achterstand) en nummer 3 (15 punten achterstand) te hebben is enigszins onfatsoenlijk.
    Kijk even wie begint en waar ik op reageer...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Tot zaterdag was het verschil maar 1 punt.
    Nope... AZ uit win je altijd als topclub zijnde.
    Laatst gewijzigd door JMD; 10-04-18 om 19:13.

Er worden voor kaarten van aanstaande zondag meer dan 1500 euro geboden. Persoonlijk zou ik mijn kaartje / seizoenskaart nooit verkopen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stc Bekijk Berichten
    Er worden voor kaarten van aanstaande zondag meer dan 1500 euro geboden. Persoonlijk zou ik mijn kaartje / seizoenskaart nooit verkopen.
    Mij is ook een kaartje aangeboden. Gratis nog wel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Mij is ook een kaartje aangeboden. Gratis nog wel.
    Ga je dan naar de wedstrijd?

Forum Rechten