Bekijk Poll Resultaten: PSV - Ajax

Stemmers
16. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Makkie, haal die platte kar maar uit de schuur

8 50,00%
  • Het gat blijft 7 punten

2 12,50%
  • Het gat wordt 4 punten

6 37,50%
Pagina 2 van de 55 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 541

Onderwerp: De wedstrijd PSV - Ajax

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Deze parkeren we eventjes.
    Prima hoor, want de stelling blijft staan ... zo vaak krijg je niet de kans om tegen de directe concurrent kampioen te worden.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Dit is nu al de leukste PSV-Ajax die ik ooit heb beleefd
    Als we winnen ja...

Alhoewel de 6-2 uit 2009 en de 4-0 uit 2000 ook wel erg leuk waren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    de 6-2 uit 2009
    Dat vind ik de leukste PSV-Ajax ooit. Daarna barstte het kampioensfeest in Alkmaar los.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Ultieme vernedering voor Ajax als het lijdend voorwerp worden van een kampioensfeestje.
    Vernederender dan de pot destijds tegen De Graafschap gaat haast niet.

Wat mij betreft wordt het net zo leuk als Ajax-PSV eerder dit seizoen. Dat was ook een leuke vernedering, maar dan voor het bange PSV. Ik hoop dat deze week niemand uitgepraat raakt over de titel van PSV die al binnen is en dat dit de kampioenswedstrijd is en dat PSV op zeker gaat winnen en dat dit een vernedering voor Ajax wordt etcetera etcetera...
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Wat mij betreft wordt het net zo leuk als Ajax-PSV eerder dit seizoen. Dat was ook een leuke vernedering, maar dan voor het bange PSV. Ik hoop dat deze week niemand uitgepraat raakt over de titel van PSV die al binnen is en dat dit de kampioenswedstrijd is en dat PSV op zeker gaat winnen en dat dit een vernedering voor Ajax wordt etcetera etcetera...
    Laat dan wel even tussendoor iedere Ajacied z'n mond houden over het verstoren van een kampioensfeestje.

Aad zegt dat ze bij Ajax zoveel kunnen willen maar dat PSV wint. En Aad heeft altijd gelijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Laat dan wel even tussendoor iedere Ajacied z'n mond houden over het verstoren van een kampioensfeestje.
    Dat mag inderdaad pas nadat PSV de titel verspeelt heeft.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

PSV gaat deze wedstrijd echt niet winnen. Ajax is namelijk tot op het bot gemotiveerd om PSV van de mat te spelen en een dikke nederlaag toe te dienen.

Forum Rechten