Bekijk Poll Resultaten: PSV - Ajax

Stemmers
16. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Makkie, haal die platte kar maar uit de schuur

8 50,00%
  • Het gat blijft 7 punten

2 12,50%
  • Het gat wordt 4 punten

6 37,50%
Pagina 49 van de 55 EersteEerste ... 394748495051 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 490 van de 541

Onderwerp: De wedstrijd PSV - Ajax

Of denken dat je een finale van mij gewonnen hebt maar dan met 0,1 punt verschil verloren hebben, of niet Bernardo?

Ik kan me er vandaag echt niet druk om maken dat PSV kampoioen is geworden hoor. Dat zat er al een tijdje aan te komen en bovendien is de tijd dat ik me vreselijk druk om voetbal maakte al heel lang voorbij. Tis niet anders, jammer, zonde dat het zo'n niksig seizoen was, maar ja, ik kan er verder weinig aan doen. Volgend jaar beter, en zo niet, wederom jammer en het is niet anders.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Allemaal ElSimao's dus.
    Die mensen zien inderdaad correct dat vd Sar het probleem is. Ik snap dat je bij goed inzicht meteen de link met mij legt, maar goed, het regende in Amsterdam, dus dan is de motivatie wat minder om te gaan schreeuwen en tieren bij zo'n spelersbus. Ik was er dus niet bij.

Vind niet dat je zo'n bende criminelen nou moet toestaan om alles en iedereen van de club op het matje te roepen, is gewoon buigen voor (de dreiging van) geweld. Aan de andere kant, als deze mensen ervoor zorgen dat het vd Sar, ten Hag, Overmars etc. te heet onder de voeten wordt waardoor de opstappen, mogen we ze daar wel dankbaar voor zijn. Je kunt niet ontkennen dat dit soort acties het gezapige kaartclubje een beetje wakker schudt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk Berichten
    Oké, ik snap alleen de toevoeging ervan niet om dat te melden. Gaat nu over dat tuig bij dat clubje van jouw.
    Ach, je zit de hele avond al een beetje naar een reactie van me te vissen toch, dus ik dacht laat ik hem zijn zin maar geven en even op je reageren, heb jij ook weer even plezier.
    Zelf vind ik het ook wel lachen hoor, een Cambuur supporter die helemaal niets in Amsterdam post.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Die mensen zien inderdaad correct dat vd Sar het probleem is. Ik snap dat je bij goed inzicht meteen de link met mij legt, maar goed, het regende in Amsterdam, dus dan is de motivatie wat minder om te gaan schreeuwen en tieren bij zo'n spelersbus. Ik was er dus niet bij.

Vind niet dat je zo'n bende criminelen nou moet toestaan om alles en iedereen van de club op het matje te roepen, is gewoon buigen voor (de dreiging van) geweld. Aan de andere kant, als deze mensen ervoor zorgen dat het vd Sar, ten Hag, Overmars etc. te heet onder de voeten wordt waardoor de opstappen, mogen we ze daar wel dankbaar voor zijn. Je kunt niet ontkennen dat dit soort acties het gezapige kaartclubje een beetje wakker schudt.
    Ik vrees dat het niet veel impact zal hebben.
    Laatst gewijzigd door Abubakari; 15-04-18 om 23:06.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Ach, je zit de hele avond al een beetje naar een reactie van me te vissen toch, dus ik dacht laat ik hem zijn zin maar geven en even op je reageren, heb jij ook weer even plezier.
    Zelf vind ik het ook wel lachen hoor, een Cambuur supporter die helemaal niets in Amsterdam post.
    Oh, je denkt dat je zo groot bent? Dat valt mee hoor. Sinds de befaamde uitwedstrijd tegen Ajax heb ik het wel wat gehad met die club. Daarom vind ik het wel mooi als er niets is in Amsterdam.

Oja, toch deed Keizer het beter als Ten Hag. Nu is de vraag is Ten Hag zo slecht of was Keizer toch beter als we dachten?

Oh, je denkt dat je zo groot bent? Dat valt mee hoor. Sinds de befaamde uitwedstrijd tegen Ajax heb ik het wel wat gehad met die club. Daarom vind ik het wel mooi als er niets is in Amsterdam.
    Nee, dat denk ik niet, ik vind het gewoon wat sneu, dat leedvermaak van al die gefrustreerde mannetjes.

Oja, toch deed Keizer het beter als Ten Hag. Nu is de vraag is Ten Hag zo slecht of was Keizer toch beter als we dachten?
    Ik vond dat Keizer gewoon het seizoen af had moeten maken, die werd goedkoop geslachtofferd, maar had het net aardig op de rit. Ze speelden onder Keizer vaker en langer goed dan onder Ten Hag. Maar ook onder Keizer was het seizoen zo verder verlopen. Probleem ligt mi niet vooral bij de trainer(s).
    Laatst gewijzigd door Abubakari; 15-04-18 om 23:15.
    Fred Cole

Ten Hag is zo slecht.

De wedstrijd PSV - Ajax

We weten natuurlijk nog niet wat er in die voor Ajax en PSV irrelevante laatste potjes gaat gebeuren, maar in principe hebben ze beide vijf verliespunten meer dan PSV in hun seizoenhelft. Ik heb mij niet verdiept in het behaalde aantal punten van beide coaches. Ten Hag lijkt echter totaal niet bij de club te passen. Dat was met Keizer toch anders.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

RickPSV's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500

Afschuwelijke nepfans dit.
    Eendracht maakt macht!
    Alles heej is VVV!

Nee, dat denk ik niet, ik vind het gewoon wat sneu, dat leedvermaak van al die gefrustreerde mannetjes.

Ik vond dat Keizer gewoon het seizoen af had moeten maken, die werd goedkoop geslachtofferd, maar had het net aardig op de rit. Ze speelden onder Keizer vaker en langer goed dan onder Ten Hag. Maar ook onder Keizer was het seizoen zo verder verlopen. Probleem ligt mi niet vooral bij de trainer(s).
    Ik vind dat men snel vergeet hoe slecht het onder Keizer was. Men verwijst telkens terug naar een zogenaamd stijgende lijn, maar qua spel was die er niet. Hij wint bijvoorbeeld van AZ, maar dat was vooral een 50/50 wedstrijd die net de goede kant op viel. Er waren genoeg momenten dat ie andersom kon vallen. Hij laat zich 2x piepelen door (met de kennis van nu) de slechtste ploeg uit de Eredivisie. Bij Keizer ging het net zo moeizaam als bij Ten Hag. Kon het ontslag an sich nog begrijpen. Maar goed welke trainer we ook zouden hebben gehad, een titel zou toch onmogelijk geweest zijn met een concurrent die misschien wel 89 punten gaat halen 34 wedstrijden. Dan maakt het niet uit wie de trainer is, want je komt niet zomaar even boven de 89 punten uit. Laten we daar ook vooral naar kijken.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Forum Rechten