Pagina 20 van de 29 EersteEerste ... 101819202122 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 282

Onderwerp: Jupiler League: speelronde 34

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    De eerste plassen ontstaan al. Als men nu nog gaat uitspelen heeft dat ook gevolgen voor het veld en verkloot je dat voor zondag...
    Dat is in het voordeel van PSV.

Definitief gestaakt.

De regels van de KNVB schrijven voor dat de clubs niet onderling overeen kunnen komen dat de 6-0 tussenstand omgezet kan worden naar de eindstand. En dus moet Go Ahead binnenkort opnieuw afreizen voor het restant van zes minuten. En dat terwijl er überhaupt al niets meer was om voor te spelen. aldus de stentor

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Maar Abu, waar haalt NEC het recht vandaan om een verloren wedstrijd nog een keer te mogen spelen? NEC is helemaal geen partij in deze zaak, het is KNVB die vergeten is Bijleveld te schorsen. Nou dan doe je dat een weekje later.
    Ik zeg ook niet dat het niet idioot is wat de KNVB doet, ik vind de theorie dat de KNVB dit doet omdat ze een hekel aan Fortuna hebben belachelijk.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Men speelde zelfs in het Philips Stadion... Waarom??

En waarom was dit duel vandaag??
    Misschien omdat gisteren ook Eindhoven-Helmond Sport gespeeld werd en dat niet op dezelfde dag mag vanwege het risico? Jong PSV-Go Ahead was in het Philips Stadion, dat zal ook wel vanwege het risico zijn.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    427896
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Ik zeg ook niet dat het niet idioot is wat de KNVB doet, ik vind de theorie dat de KNVB dit doet omdat ze een hekel aan Fortuna hebben belachelijk.
    Mwah, ik vind die theorie wel begrijpelijk. Enkele jaren geleden wilde de KNVB per se Fortuna kapot maken. Dan snap ik dat ze diezelfde bond nog niet vertrouwen.

Ach kom op even joh, alsof ze bij de KNVB bij elkaar gaan zitten om Fortuna te gaan naaien. En zitten al die mensen die Fortuna toen "kapot" wilden maken er ook nog steeds dan?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Ach kom op even joh, alsof ze bij de KNVB bij elkaar gaan zitten om Fortuna te gaan naaien. En zitten al die mensen die Fortuna toen "kapot" wilden maken er ook nog steeds dan?
    Klopt, ik verwacht dat ze er een wekelijks overleg voor hebben.
    Je hoeft hier niet te komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza AZ Bekijk Berichten
    Misschien omdat gisteren ook Eindhoven-Helmond Sport gespeeld werd en dat niet op dezelfde dag mag vanwege het risico? Jong PSV-Go Ahead was in het Philips Stadion, dat zal ook wel vanwege het risico zijn.
    Aha, dat zal het zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mommiej Bekijk Berichten
    De regels van de KNVB schrijven voor dat de clubs niet onderling overeen kunnen komen dat de 6-0 tussenstand omgezet kan worden naar de eindstand. En dus moet Go Ahead binnenkort opnieuw afreizen voor het restant van zes minuten. En dat terwijl er überhaupt al niets meer was om voor te spelen. aldus de stentor
    Oke, ben benieuwd wanneer dat afgemaakt gaat wordend dan. Komende maandag zullen ze niet doen, vanwege een mogelijk kampioensfeest. Dinsdag de 17e dan?

Forum Rechten