Pagina 19 van de 26 EersteEerste ... 91718192021 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 254

Onderwerp: N.E.C Nieuwstopic

Nu nog de technisch directeur en de fans hebben hun zin.

Dit slaat echt weer helemaal nergens op, wat een wanbeleid.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Dit slaat echt weer helemaal nergens op, wat een wanbeleid.
    Zo wil ik het niet noemen. Hier moet je een nieuw woord voor verzinnen. Wanbeleid doet geen recht aan de tering zooi die ze er van maken.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Heeft natuurlijk wel echt enorm gefaald. Achteraf zullen ze wel spijt hebben gehad dat ze hem gehaald hebben, maar ja.

Nu Mario Been weer?

Jack de Gier is de nieuwe trainer. Logische keuze. Hadden ze beter in de winter kunnen doen in plaats van Lijnders.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Heel verrassend.. John Bes, algemeen directeur Almere, zei 20 mei nog dat NEC niet eens in de buurt van de vraagprijs zou kunnen komen.
    Volgens mij betaald NEC wel in meerdere termijnen, maar ben benieuwd of het dan echt zoveel is. Veel voor Almere is natuurlijk niet veel voor andere clubs, ik schat ergens rond een half miljoen.

Half miljoen voor een trainer in de JL? Dan is NEC nog gestoorder als ik al dacht.

Die technisch directeur moet wat om een wit voetje bij de supporters te halen.

Die schatting is wel aan de hoge kant hoor, maar we moeten iig aan tonnen denken dat NEC in meerdere termijnen gaat aflossen.
    Ben bang dat NEC het heel zwaar gaat krijgen als ze komend seizoen niet promoveren.

Forum Rechten