Pagina 33 van de 65 EersteEerste ... 23313233343543 ... LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 330 van de 644

Onderwerp: KNVB beker 2018/19

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Ik vind het ook wel lekker om snel te weten waaraan je toe bent. Ook als ik het niet live kan volgen. Neem je het lekker op en kijk je het toch voor je naar het werk gaat JMD?
    Of tijdens zijn werk.

PSV is aan zijn stand verplicht om van Excelsior Maassluis te winnen. Ik ga er vanuit dat v Bommel aan zijn basiself vasthoud.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stc Bekijk Berichten
    PSV is aan zijn stand verplicht om van Excelsior Maassluis te winnen.
    dit vind ik wel de meest gewaagde uitspraak van het jaar...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stc Bekijk Berichten
    Ik ga er vanuit dat v Bommel aan zijn basiself vasthoud.
    En deze kun je op je buikschrijven.

Ik verwacht dat de bank van zondag sowieso gaat spelen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Vind ik juist jammer. Niets leuker voor amateurclubs om op donderdagavond in de kantine met elkaar (spelers, staf, supporters, etc.) live naar de loting te kijken als je een rondje verder komt. In het verleden geregeld leuke avondjes gehad op die manier. Toch een deel van de charme die nu wordt afgenomen.
    En dat kan op zaterdagavond niet?
    Bij jullie hoef je niet eens heel lang te wachten na de terugreis uit Groningen.

Mij maakt het moment niet zoveel uit, eigenlijk vind ik het wel prettig dat er niet meer geloot wordt tussen de dronken malloten in.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9109340
    En dan lekker loten vanuit Indonesië of nog beter, vanuit Amerika, in het bijzijn van al die miljoenen fans van Ajax daar. Doe je dat op prime time daar, dan bedien je dus gelijk die miljoenen mensen daar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    En dan lekker loten vanuit Indonesië of nog beter, vanuit Amerika, in het bijzijn van al die miljoenen fans van Ajax daar. Doe je dat op prime time daar, dan bedien je dus gelijk die miljoenen mensen daar.
    En hier in Europa natuurlijk, die blijven er wakker voor.

Ik vind het wel jammer dat de samenvattingen van dinsdag en woensdag niet dezelfde avond al op een open net te zien zijn, zoals de laatste jaren wel steeds zo was. Nu zijn die pas donderdag vanaf 18.30u te zien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Mij maakt het moment niet zoveel uit, eigenlijk vind ik het wel prettig dat er niet meer geloot wordt tussen de dronken malloten in.
    Dat laatste ook ja.

Dat laatste was eigenlijk de enige reden die het leuk maakte om zo'n loting live te bekijken.

Forum Rechten