Pagina 63 van de 89 EersteEerste ... 1353616263646573 ... LaatsteLaatste
Resultaten 621 tot 630 van de 888

Onderwerp: KNVB beker 2018/19

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Wolf Bekijk Berichten
    Voor die spelers van Swift zal het vorig jaar ook wel een finale zijn geweest om in de Kuip te mogen spelen. Alleen trok die wedstrijd maar iets van 20000 man.
    Voor amateurs is dat waarschijnlijk wel een belevenis om in een groot stadion te spelen. Maar meestal inderdaad weinig publiek, omdat die wedstrijden vaak niet erg leuk zijn om te zien. De profclub wint bijna altijd op halve kracht toch wel de wedstrijd.

Ik vraag me af of het voor amateurs echt leuk is om in een vrij leeg stadion te spelen. Tuurlijk, De Cruijff Arena odf de Kuip, dat is iets biojzonders, maar voor een paar duizend man in de Galgenwaard of de Grolsch Veste spelen lijkt mij nou niet echt een belevenis, laat staan als je uit tegen Cambuur ofzo voor duizend man speelt.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Ons vlaggend lid vindt het al leuk om in een leeg Kras Stadion te vlaggen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Ik vraag me af of het voor amateurs echt leuk is om in een vrij leeg stadion te spelen. Tuurlijk, De Cruijff Arena odf de Kuip, dat is iets biojzonders, maar voor een paar duizend man in de Galgenwaard of de Grolsch Veste spelen lijkt mij nou niet echt een belevenis, laat staan als je uit tegen Cambuur ofzo voor duizend man speelt.
    Toch vinden ze dat wel leuk. Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik heb bij ons echt niemand horen klagen over de loting. Spelers zijn allemaal heel positief en kijken er al naar uit. Zoals ook niemand de duels bij AZ of Ajax had willen missen. Bij andere clubs in de regio hoor ik dat ook wel hoor, spelers van bijvoorbeeld Capelle die bekeravonturen hebben beleefd bij eredivisieclubs.

Ik kan me daar ook prima in vinden. Het is gewoon heel wat anders. Normaal komen ze niet zo snel in zulke stadions, op een paar uitzonderingen na die het wellicht wat verder hebben geschopt als prof en dus wel al ervaring hebben met het spelen van dit soort wedstrijden. Maar voor een hoop spelers is het gewoon bijzonder. Nodigen ook familie en vrienden en dergelijke uit. Dus ja, ze zien het wel degelijk als een belevenis en dat gevoel heb ik zelf ook voor zulke potjes. Het complete plaatje maakt het gewoon heel gaaf. Met ASWH hebben we ook wel eens thuis tegen Utrecht gespeeld in de beker, maar daarvan is veel minder blijven hangen dan van de duels in de stadions bij AZ en Ajax.

Moet wel zeggen dat het wel een beetje van de club afhangt, tegen een JL-team zou ik - op een paar uitzonderingen na - inderdaad wel liever thuis spelen. Helmond Sport uit was bijvoorbeeld een stuk minder dan Cambuur thuis, los van de uitslag.

Dus mijn ervaring is dat spelers en begeleiding dit wel degelijk erg leuk vinden.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Grappig, de KNVB wil ook de promotie rond de TOTO KNVB Beker in eigen hand houden. Vandaag hebben alle 32 clubs die nog in het toernooi zitten een WeTransfer-link ontvangen met promotiemateriaal voor social media en website, inclusief het vriendelijke verzoek om deze afbeeldingen te gebruiken en niet zelf aan de slag te gaan. Toch wel opvallend. Ze zijn zeker bang dat clubs het toernooi als Amstel Cup betitelen!

AFC-TOP Oss in Olympisch stadion!

Wordt weer net zo gezellig als vroeger bij FC Amsterdam-Eindhoven.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    AFC-TOP Oss in Olympisch stadion!
    Pfff, hoezo?? Heeft AFC geen licht op het complex?

Laat ze idd lekker op hun eigen complex spelen. AFC trekt zelf toch al niet veel publiek?
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Oss komt met 20.000 meereizende fans, dus ja, dan moet je wat.

Forum Rechten