Pagina 9 van de 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 93

Onderwerp: KNVB beker 2018/19

Voor de eerste ronde dus maar vast een 'Hup Staphorst!!!'

Mooi overzicht Deathprod, maar die hadden we gistermorgen toch al gezien?

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6165171
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unnekuukse Bekijk Berichten
    Afgelopen jaar hebben ze in het bekertoernooi onder meer twee hoofdklassers en het sterke DUNO verslagen... ;-)
    Dat is zonder meer knap, al weet je natuurlijk nooit hoe serieus hoofdklassers het districtsbekertoernooi nemen. Maar we zullen MASV niet onderschatten. Blijf er echter wel bij, dat een derdeklasser - zelfs als ze op papier misschien gelijkwaardig zijn aan een tweede- of eersteklasser - zeker op eigen veld niet voor problemen mag zorgen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Wel een aardig spelletje om bij het openen van de balletjes al te proberen de logo's te herkennen. Lukte bij MASV niet, dus toen dacht ik al dat er een wat onbekendere opponent uit zou komen.
    Dat was wel aardig, ja. Ik zat er vooral op te letten op de momenten dat ik liever niet wilde dat we tevoorschijn kwamen, Zoals toen RBB en Spakenburg uit de koker tevoorschijn kwam. En ik had ons logo inderdaad al herkend, voordat ie in beeld kwam.

En dat blonde meiske was erg aardig inderdaad.
    Laatst gewijzigd door de waan; 08-07-18 om 21:08.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Dat is zonder meer knap, al weet je natuurlijk nooit hoe serieus hoofdklassers het districtsbekertoernooi nemen. Maar we zullen MASV niet onderschatten. Blijf er echter wel bij, dat een derdeklasser - zelfs als ze op papier misschien gelijkwaardig zijn aan een tweede- of eersteklasser - zeker op eigen veld niet voor problemen mag zorgen.
    Johnny vindt ASWH-uit ook niet echt leuk...
    https://www.gelderlander.nl/voetbal-...masv~a31c5f37/

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7364042
    Als FC 's-Gravenzande de 1e voorronde wint, volgt er een luke derby met Excelsior Maassluis.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    Als FC 's-Gravenzande de 1e voorronde wint, volgt er een luke derby met Excelsior Maassluis.
    En ze hebben al een leuke derby in de 1e voorronde, tegen Quick uit Den Haag. Net zo dichtbij als Maassluis...

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6165171
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unnekuukse Bekijk Berichten
    Johnny vindt ASWH-uit ook niet echt leuk...
    https://www.gelderlander.nl/voetbal-...masv~a31c5f37/
    Zonde, op Twitter was hij in eerste instantie enthousiaster. Maar goed, hij kan mooi even bijpraten met een oud-ploeggenoot van hem in Oranje onder 19. Is ook leuk!

Dat toernooi is wel interessant, omdat ze daar een tegenstander uit onze competitie treffen. Geeft wellicht een beeld. Dan moet onze scout daar maar eens gaan kijken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Dat was wel aardig, ja. Ik zat er vooral op te letten op de momenten dat ik liever niet wilde dat we tevoorschijn kwamen, Zoals toen RBB en Spakenburg uit de koker tevoorschijn kwam. En ik had ons logo inderdaad al herkend, voordat ie in beeld kwam.
    Zo zaten er meer te kijken volgens mij. Die man van GVVV naast mij ook heel de tijd. 'Doe die maar niet' of 'Oh, dat mag wel'. Maar het werd 'Neeeeeeee'.

Die klonk niet echt bij, nee.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Forum Rechten